Hiç arkadaşınızın olmadığı bir şehirde kendinize nasıl arkadaş edinirsiniz?

Bulunduğun şehire taşınalı yaklaşık 4 ay oldu. İşten eve evden işe öyle geçiyor günlerimiz vallahi🙂. Haftanın 3 günü çalışıyorum 4 günü ise evdeyim. Baya bir boş zamanımda var yani anlayacagınız.

Arada bi akşamları böyle dışarı çıkabileceğim böyle gezebileceğim iyi bir arkadaşim olsa güzel olabilirdi. Aslında çok arkadaş canlısı sıcakkanlı biriyim ama Telefona tıkıldım. İyice asosyalleştim. Hani nasıl arkadaş edinebileceğim konusunda en ufak bi fikrim yok.🤷‍♂️

Hiç arkadaşınızın olmadığı bir şehirde kendinize nasıl arkadaş edinirsiniz?
Cevapla