Yorgun ama belli etmemeye çalışan bir yüz görüyorum. Göz altları siyah, gözler yorgun ve boş bakıyor, ruhsuz bir yüz, ifadesiz bir surat.
Kendime aynada baktığım zaman gerçekten üzülüyorum bazen. Özellikle boşa çabaladığımı görünce
Yorgun ama belli etmemeye çalışan bir yüz görüyorum. Göz altları siyah, gözler yorgun ve boş bakıyor, ruhsuz bir yüz, ifadesiz bir surat.
Kendime aynada baktığım zaman gerçekten üzülüyorum bazen. Özellikle boşa çabaladığımı görünce
Momgirl görüyorum. Yeni anne olmuş genç bir kadın. Ruhu genç ama anne olmuş büyük sorumluluk almış. Kendi halinde, kimse onun içini bilmiyor... Yaralı kuş gibiyim...
Kendine gelmen lazım yoksa daha kötüye gidersin
Daha kötüsü ne olur bilmiyorum açıkçası olsa da etkilenmem artık
Etkilenebilirsin
Belki de
Dikkat et
Peki bu yorgunluk neden?
Şanssız gelmişim dünyaya
Ne yaşadın da? Belki de böyle diyerek şanssız birine dönüşüyorsun?
22 yaşındayım 22 yıllık hayatımda bu hayatta sadece 2 şeyin çok önemli olduğunu gördüm. Biri aile en önemlisi bu çünkü ailen iyiyse hiçbir zaman sırtım yere gelmez, sağlam bir psikolojide olursun, ayaklarını yere sağlam basarsın. Aile şanstır sonradan da kurabilirsin ama kendi oluşturduğunla içinde bulunduğun aile asla aynı olmaz.
İkincisiyse para. Paran varsa ailen de iyiyse senden mutlusu olmaz. Para her kapıyı açar. Sağlıklı da olursun, mutlu da olursun, iyilik de yapabilirsin, kötülük de yapabilirsin...
Ben bir şekilde parayı uğraşarak da olsa elde ettim. Ama var olan ailemi elde edemedim. Edemem de. Çünkü onları seçme şansım yoktu. Başıma gelebilecek en kötü şeyler geldi. Bu yüzden doğuştan şanssız gelmişim bu dünyaya
Seni anlıyorum ama bir de başarı öykün bar sanki. O zor koşullarda parayı elde edebilmişsin. Evet doğuştan olan şeyler var hayatta ama eksikliği telafi edebilmek de mümkün
Ben edemedim edemiyorum. O boşluğu kapatabilmem de çok zor zaten.
Tek başarım hayatıma rağmen sadece hala birşeyler yapabilmek. Durumum beni o kadar kararsız bir insan haline getirdi ki her telden çaldım karman çorman bir meslek eğitim hayatım var. İsteklerim yeni oluşsa da kafamdaki doluluk ona yönelmemi de engelliyor...
Hmm bence her şeyi düzeltebilecekvgüç sende var. Evet örselenmişsin ama küçük ve doğru sdımlar atarsan birçok şeyi başarabilirsin
Ayrıca yaşadıklarını merak ettim doğrusu
13 senede pek de bir şey elde edememişim en azından bana yeterli gelmiyor.
Emin ol merak edilecek şeyler değil
Ben merak ediyor ve dinlemek istiyorum. Beni kırmayıp yazabilirsen memnun olurum özelden
Cevap
6Cevap
Çocukluğumdan özür diliyorum. Böyle biri olacagimi hayal etmezdim.
Yorgun ama güçlü
Bıkmış biri ama zamanını bekliyor
Pek güzel şeyler görmüyorum
O niye ya :D
Ne yapıyorsun burada diyen birini görüyorum
yasiyorsz iste bir sekil de aynada bisi yok
Kendimi
😭😭😭😭😭.
Seni görebilir miyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?