Şimdi ben telepati ile rüyaya mı girdim?

Ya telepati ile rüyaya girme videosu izledim. Odaklanmıştım. Uyudum sonra. Rüyamda annem ablam ve ben vardı. Ablam diyordu enerjim yüksektir benim ben de dedim benim de yüksektir. Sonra ablam siyah bir şeyler gördü bak bunları görüyorum yüksek yani enerjim. Sonra ben de gördüm demek ki benim de enerjim yüksek tarzı konuştum herhlade ama gördüğümüz şeyden korkmuyorduk bize zarar vermek için değildi orada.

Bu ne anlama geliyor?
Şimdi ben telepati ile rüyaya mı girdim?
Cevapla