İki yüzlü olmak deyimi , neden kötü bir anlam taşıyor?

Evde ayrı, işte ayrı , aşkta ayrı arkadaşımızla ayrı , sevmediğimize ayrı bir yüzümüz var...

Farklı yüzlerimiz ve yönlerimiz var. Hayatta korunmak için maskeler takıyoruz.

Iki yüzlü olmak hayatı daha yaşanabilir kılmıyor mu sizce de? Yani kim iki yüzlü değilim diyebilir ki , kimse tekdüze değildir.

İki yüzlü olmak deyimi , neden kötü bir anlam taşıyor?
Cevapla