Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Doğru bildiğiniz yanlışları söyleyeyim
Aşırı süs ve makyaj çekici değil itici
Soyunmak güzellik değil önemli olan soyunmadan şık olabilmek
Her erkek cinsellik peşinde koşmaz
Her erkek aldatmaz
Efendi ve düzgün erkekler gerçekten var
Erkeği cinsellikle değil aşk ve şefkatle kendinize bağlarsınız
Evlilik öncesi cinsellik yaşayan erkeklerin aldatma veya ayrılma ihtimali %70 civarlarındadır (Bu tipler cinsellik yaşayanlarla eğlenir yaşamayanla evlenir)
Erkekler vücuttan çok yüz güzelliğine ve güleryüzlülüğe önem verir
Erkeklerin %80'i açık veya dar giyinen kadınlarla alakalı sapıkça hayaller kurar ve erkekler baksın diye için açıldığınızı düşünürler (Erkekler kendine güvenmediği için değil bunu bildikleri için kadın kıyafetlerine karışırlar)
Doğru erkeği bulmanın yolu doğru kadın olmaktan geçer
Ufak iltifatlar, dozunda ilgi, isteklerine önem verildiğinin gösterilmesi, aşığım demek yerine aşık olduğunu hissettirmek erkeği mutlu eder
En önemli sır
Evlenilecek doğru adamı bulmak ve anlamak istiyorsanız evlenmeden bana dokunamazsın veya sarılmaktan, öpmekten ileri gidemezsin deyin. Bunu yapan kadın kat kat değerlenir
Yanlış olan ayrılır, aldatır veya zorlamaya kalkar. Doğru olan saygı duyar ve bekler5028 Yorumla- +1 yıl
Zeka abicim zeka kadın da zeka yoksa boş.
- +1 yıl
Cok cok haklısın ama sarılmak ve öpmekte yok
İSRA süresi 32. Ayeti okuyun lütfen el ele tutuşmak dahi haram olur mu öyle evlendikten sonra ne isterseniz yapın ama evlenmeden “EL ELE” dahi tutuşmak HARAM - +1 yıl
- +1 yıl
@sordumbenişte haram da O kadar sabrettim nerede ödülü? Herkes sarılsın sen bak... yeter demek gerekmez mi?
- +1 yıl
Valla orası size kalmış el ele tutuşmak haram mI? Rabbimiz yüce kitabında buyurmuş mu?
Sana kalmış istersen sarıl istersen öp bir yanlısı herkesin yapıyo olması o yanlısı DOĞRU kılar mı? Herkes öpüsüyorsa öpüssün demek ki din islam ayet umurlarında değil - +1 yıl
Süper paylasim olmus 👏🏻👏🏻👏🏻
- +1 yıl
bisey dicem de nereden kopyala yapıştır yaptın çok merak ettim
- +1 yıl
Reis tüm oyunları ortaya çıkardın ya
- +1 yıl
reis ne yaptın sen bu kadar detaylı anlatmak saydın ya
- +1 yıl
reis ne yaptın sen bu kadar detaylı anlatmasaydın ya
- +1 yıl
@sordumbenişte ayeti biliyorum ve katılıyorumda. Ama insanlar nefsine yenik düşebiliyor ve ufakta olsa sarılmak, el ele tutuşmak gibi temasları isteyebiliyor. Öpüşme derecesi bence de evlenmeden olmamalı ama burada anlatırken biraz daha günümüz şartlarının olağanlığına göre anlattım sadece
- +1 yıl
@Jdndndnddj kopyala yapıştırla filan işim olmaz. İçimden gelen gerçekleri yazdım sadece çok daha fazlasınıda yazabilirim bu şekilde burada özetledim sadece
- +1 yıl
@TarantulaKml napalım reis sevmiyorum oyunları. Ortalık düzgün erkek kalmadı diyen kız dolu. O oyun oynayanlar yüzünden bize yazık oluyor bozulsun tüm oyunları🤣
- +1 yıl
@Milabeni hee anladım. Yok ben direkt istediklerimi, içimden gelenleri yazdım. Aynı zamanda doğru olduğunuda gördüğüm ve inandığım şeyler bunlar. Hayat felsefem "kendime yapılmasını istemediğim şeyi başkasınada yapmam" üzerine kurulu. Bu nedenle böyle bir aydınlatma yaparak herkes gerçekleri görsün dedim
Özellikle en önemli sır olarak verdiğim şeyi keşke herkes uygulasada herkes sadece hayatını adadığı, evlendiği doğru kişiyle paylaşsa tüm özelini. Böylece o aradıkları doğru kişiyede hem daha kolay ulaşacaklar hemde yanlış insanlarla üzülmek zorunda kalmayacaklar
Hayatta en büyük dileğim herkesin hakettiği gibi bir insanla birlikte olmasıdır
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. "Aşkım bana güvenmiyor musun? Ben diğerleri gibi değilim. Özel anlarımızın videolarını sen yokken sadece kendim seyretmek için çekiyorum" dedikten sonra en yakın arkadaşlarına, "kanka var yaa bu kadın yılan yılan!"... daha da ötesi ifşa gruplarına göndermeleri klasikleşti ama hala kızlarımız bu tuzağa düşüyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılaşırı dırdırı sevmeyiz.
aşırı makyajı ve çıplaklığı sevmeyiz, ama gönül eğlendirmek için yakında tutabiliriz
Seni seviyorum derken bazı erkekler mutlaka yatağa atabilirmiyim düşüncesindedir.
Her türlü mutluluğu ve üzüntüyü içimizde tutmayı başarabiliriz.
geçmişle yaşamayız. hiç bir şeyi kafaya takmayız.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılErkeklerin her kıza iltifat ettiği
00 Yorumla
+1 yılDümdüzler ne sırları olabilir ki 😄 erkekler kadınlar gibi ayrıntılı düşünüp takılan tipler değil zaten beyin fonksiyonları da buna elverişli değil, bu bilimsel bir gerçek. İşte bu yüzden eğlenmeyi , keyif almayı çok daha iyi biliyorlar. Belkide sırları budur çok ayrıntıya girmeden yaşamak. . .
711 Yorumla- +1 yıl
Kadınlar gibi ayrıtılı düşünmemek mi. Kadınlar ayrıntılı düşündüğünü mü sanıyor? Ayrıntılı düşünüp aptalca karar vermek ise yaptığınız evet o bizde yok.
- +1 yıl
@alexander17 evet bu yüzden insanoğlunu doğurma ve büyütme görevi kadına verilmiş çünkü kadın farkındalığı yüksek bir canlıdır , ayrıntıları kaçırmaz bu yüzden de evladını en iyi o koruyabilir.. Annelik gibi kutsal bir görev ve bunun ödülü olarakta cennetin ayaklarının altına serildigi kadinlar aptal olamaz.
- +1 yıl
Babalık ve de o anneyi de koruma görevi de erkeğe verilmiştir. Vede dünyanın kaderini değiştiren baş rol oynayan hep erkek olmuştur. O yüzden erkeklerde sandığın kadar basit değildirler..
- +1 yıl
Ya da kadınlar erkeklerin düşündüğü ayrıntıyı farkedemeyecek kadar dikkatsiz mi 🤔
- +1 yıl
@alexander17 iyi de ben erkekler için basit demedim ki? Düz düşünüyorlar dedim , kadın kadar komplike düşünemiyorlar ayrıntılara dalmıyorlar dedim ve bu sadece benim fikrim değil bilimsel bir gerçek. Evet erkeğe fiziksel güç verildiği için koruma görevi verilmiş fakat bu şu anki konumuzla bağlantılı bir mevzu değil")
Şu bilgiyi kopyalayım bir göz gezdir;
"Nöronlar arası bağlantı yani sinaps ağı açısından kadınların beyni daha komplekstir. Bu yapı sayesinde, kadınlar bir konuya birçok farklı açıdan bakabilirken, erkekler maalesef bir iki yönden konuyu irdeleyebilirler. Kadınların beyni işlevsel açıdan çok daha iyidir. Örneğin sohbet esnasında; erkeklerin beynindeki kategori konularından sadece bir tanesi açılır ve saatlerce o konu etrafında konuşurlar, yani elektronikten konuşurken sohbet bir süre sonra başka bir konuya gitmez. Bir konu diğeriyle bağlantılı değildir. Kadınlar ise bir konuda konuşmaya başlayıp olayı her şeyle bağlantılı hale getirebilirler. Tek bir konudan başlayıp sonra saatlerce konudan konuya geçebilirler. Dolayısıyla daha renkli ve zengin bir bakış açıları olduğunu söylemek mümkün."
- +1 yıl
@mmertdursun hiç sanmıyorum 😕 çünkü erkekler çabuk belli eder her ayrıntıyı..😄
- +1 yıl
Yok abi kadınlar hep aklı bu ülkede. Ne yaparsam yapayım sen hep üste çıkmak için herşeyi yapacaksın. Bi tane kadının da evet doğru diyip sustuğunu görmedim görmeyeceğim! Bilimin işinize geldiği yönlerini hafızanıza almayın. ;)
- +1 yıl
@alexander17 "Dünya hepimize yeter fakat hırslarımıza asla" #Gandhi
Günün sözünü söyleyerek ayrılıyorum sorudan 😄 - +1 yıl
Öyle tabi. Kadınlar baş tacımızdır bizim. Yeterki onlar o taç olmaya layık olsunlar.
- +1 yıl
@alexander17 sizin için; evet haklısın diyip susan kadınlar baş tacı, o taca layık olma çabasına girmek isteyen kadının aptal olması lazım 😇
- +1 yıl
pilli bebek. tebrik ederim, güzel yazmışsın. sadece "cennet analarin ayagi altindadir" lafina katilmiyorum, cunku bu kocaman bir hurafe. onun disinda yazdiklarin cok doğru
+1 yılBeyler ser verin, sır vermeyin. Sır veren prostat olsun amin
85 Yorumla- +1 yıl
Ahshsh sırları çözmeye gelmiştim hainlik yapma
- +1 yıl
Yandan çıkış yapalım lütfen ahshz
- +1 yıl
Başka çare kalmadı 😏
- +1 yıl
amin
- +1 yıl
Her şeyin * koydun yani *
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılFrikik ya da teşhirden tahmin edildiği kadar etkilenmeyiz
Güzelliğiniz çokta önemli değil
Aklımız şeyimizde değil
Zekanız bize lazım
Hepimiz eşitiz
Vs vs vs44 Yorumla- +1 yıl
Emin misiniz bir daha kalbinize sorun lütfen
- +1 yıl
@sweetgirl23
Çoklu kişilik bölünmemdeki kişiliklerim ve azınlıkta olan bir kaç kişiye ve kalbimede sordum sonuç aynı - +1 yıl
Tamam teşekkür ederim sizin kalbinizi ve çoklu kişilik bölünmesi rahatsız ettim kusura bakmayın 😃
- +1 yıl
@sweetgirl23 rica ederim ne rahatsızlığı 😊
Çoklu bölünme bir ironiydi
Fikren dahada fazlası var ancak hızlı cevapla bunları yazdım
+1 yıleski sevgilim dus aldiginda arkasina sarilirdim ve bu onu cok mutlu ederdi diger erkeklerde de böyle mi bilmiyorum
512 Yorumla- +1 yıl
sal
- +1 yıl
😭😭😭 imdat
- +1 yıl
bu gece ben kullanmicaaam
- +1 yıl
ben 22 yasindayim kendi öz ve dogal kararlarimi alabiliyorum resitim ve pisman olucagim bisey degil. ayrica dus alirken derken dus aldiktan sonrasini kastediyorum üstünde biseyler varken yani okadar igrenc bi durumun icinde bulundugumu düsünmüyorum
- +1 yıl
Kadın işte özgürdür ve ozguveni yerinde böyle bir eşim olsun. Ne nane yerde yesin dimdik durur
- +1 yıl
+1 yılYorumlar da laga luga yapıp sallamışlar ahaha inanmayın dış görünüşe önem veriyorlar sevgiye sadakate değil xd
30 Yorumla
+1 yılYani gerçekten çok değişken varlıklarız kızlarda durum nedir bilmem ancak biz erkekler hiçbirimiz birbirimizle aynı değiliz birimizin bir diğeri ile arasında kan bağmız olsa dahil dağlar kadar fark oluyor, yorumlarda şöyleyiz böyleyiz diyenlerde muhtemelen kendi kişilik özelliklerine göre yorumluyorlar.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılCüzdanımızı sömürmeye çalışmaları aşırı itici. Çok havadan şeyleri bshane ederek erkrğini törpülemeye çslışmaları da aşırı itici. Diğer önrmli şeyleri saymaya gerek duymuyorum
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılHer erkeğin kişiliği farklıdır dolayısıyla mutlu oldukları şeylerde farklıdır. Bir erkeği sorarak değil yaşayarak öğrenebilirsiniz.
28 Yorumla- +1 yıl
Sormayı da denesen olur ya:)))
- +1 yıl
@Yerin7katdibi aynen oyle
- +1 yıl
@Yalnizbirerkek 🤣🤣 tamam soruyorum sizi en çok ne mutlu eder beyefendi 😂
- +1 yıl
#Yerin7katdibi tamam peki soruyorum reiss seni en çok ne mutlu eder 😂
- +1 yıl
Ortak şey güzel tertip woman
- +1 yıl
:) her önüne gelene sor demedim reis
- +1 yıl
Şişt bana bal gerçek hayatta elime geçsen seni var ya seni. r_engerayollar deli etme zaten o kırmızı ruj beni titretiyor. Elime geçersen çocuğumun annesi yaparım yeter da.
- +1 yıl
Şaka kız ama çocuğumun annesi olursun et butlu ah düğün yapacak Param olsa.
Erkeğin sırrı mı olur a.. q hersey ayan beyan ortada ha Bi de uzun uzun yazan erkekler daha adam olamamıştır ki bilmiyorlar kızlardan bi bok kaçmaz a... q
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBir erkek ne kadar arabasıyla parasıyla cüzdanıyla hava atıp övünüyorsa bir o kadar cinsel anlamda performansı berbattır açığı bu şekilde kapatmaya çalışırlar heh bi de ego var tabi :))
00 Yorumla Fanatik bi Galatasaraylıyım süpriz yapıp maç bileti alsa beraber maça gitsek dünyanın en mutlu insanı olurum heralde tabi şuanda sapız ama ileride olur heralde
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkeklerin egoist ve acımasız olduklarını düşünüyorum. Sebebi ise kızlar kadar detaycı değiller düz ve netler. Yani ayrılmak istedikleri zaman pat diye gidiyorlar.
35 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHa bir de burdaki eleman gibi saçma sapan yorum sallarlar. O esnada da laf soktuklarını sanarlar.
- +1 yıl
Bakayım görüş sahibine….. valla mall
Cevap sahibi+1 yılNoldu zoruna mı gitti gerçekler acıdır
Değer versin, insan gibi sevsin bunu hissettirsin yeter. Parada mal mülkte gözümüz yok. Zaten varlık içinde büyümedim hiç.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
+1 yılAhlaklı ve edepli olması.
Hakiki bir erkek ahlaklı, edepli , alfa olur.
Para peşinden koşmaz , para erkeğin peşinden koşar.10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılSoru tuhaf ne diyeyim ben. Bu arada nedesek boş kadınlar erkekleri hep kafasındaki gibi bilecek genelleyecek.
00 Yorumla Taciz edebilirsin mesela onu cinsel bir obje olarak gör yatak odası oyuncagı ama duyguları olan 😂komik ve eğlenceli olurdu
00 Yorumla
+1 yılNeden sırlarımızı söyleyelim ki. Çok uyanıkça bir soru. Söylemeyin erkekler. Manipüle etmeye çalışıyor sizi.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu senden bile saklamışlar belli ki. Kadın diyeceksin kadın. Hani bir öğrenemediniz ya kafanız basmıyor galiba. Daha adının ne olduğunu bilmiyorsun bir de milletin sırrını istiyorsun.
02 Yorumla
Soran+1 yılNe saçmalıyorsun sksjsj 😂sitenin adı KizlarSoruyor
- +1 yıl
ne alaka mk kız da der kadında bayan dememiş y
Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Eve girişte fantezi gecelikle karşılanmak kapıda sa. o ne bileyim futboldan anlamasi barda hesabı çekmesi 😂
00 YorumlaKızların bilmediği bir şey yoktur. Ne yapılsa mutlu olurlar demişsin bunun cevabı ise cinsellik diye düşünüyorum
00 YorumlaBence artık tüm kızlar bılıyor sırları cinsellık degıl tabıkı bu artık basıt
02 Yorumla
Soran+1 yılBilsem neden sorayım ki
+1 yılBence erkekler düz oldukları kadar da değişikler 😂😂
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
m +1 yılburada kim ne isterse sallasın inanmayın kızlar, 😂😂😂😂
10 Yorumla
+1 yılBıcır bıcır konuşmaları çok severiz. Kulağa tatlı gelen o susmayan kadın modeli işte.
10 Yorumlaelimiznen ön takımı karıştırıp kokluyoruz kokuyorsa duja
10 Yorumla
+1 yılÇok şey varda pek arayan soran yok. Hediye alan yok. Yemek yapan yok.
10 Yorumla
+1 yılBu kişiden kişiye değişir ama ben hediye sürpriz sevmem hiç bana yapılmasını sevmem yani.
00 Yorumla
+1 yılAman mutlu olmayı hak eden erkek mi var bilmeyeyim mutluda olmasinlar
00 Yorumla
+1 yılBoşalmakla orgazma ulaşmak aynı şey değil. Çıktı var diye uçuyoruz sanmayın ☺️
00 YorumlaBen yazcaktımda arkadaş döktürmüş zaten gerek kalmamış
00 Yorumla
+1 yılErkeklerden nefret ediyorum mutlu olmam ne yaparlarsa
01 Yorumla- +1 yıl
Nefretinle boğul diyecem ama erkek olarak bana yakışmaz seni nefretle baş başa bırakıyorum. 🫵
+1 yılErkekler cinselligw önem vermiyosa o zaman neden mb yapmayan veya o. rno izlemeyen çok az?
00 Yorumla
+1 yılSize değer vermeyen erkekler size duymak istediğinizi söylerler.
00 Yorumla
+1 yılDeğer verilmesi ve ilgi gösterilmesi beni mutlu eder hem de Çoooook
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılŞıpsevdi değiliz, ilk aşkımızı ömür boyu unutamayız, diğerleri hep istisna rol.
012 Yorumla- +1 yıl
Gerçekten mi
- +1 yıl
@Sweetgirl23 evet , 18 yaşımda ilkkez aşık oldum 4 yıl geçirdik hergün buluşur hatta bazen günde 2 sefer buluşurduk, üzerinden çok sular geçti 20 yıldır her konuşmamız , gittiğimiz yerler yediklerimiz içtiklerimiz gülmesini hatta saçından ayak parmaklarına kadar aklımda. Unutamayız. Gerçek aşk değilmi?
- +1 yıl
Evet ama ben erkeklerin aşklarına inanmıyorum böyle bir sorunum var hep aldatiliyorum gibi geliyor bazen ama aslında bu durum çok kıskanç olduğum için biliyorum 🤦
- +1 yıl
İlk aşkını unutamayan sadece erkekler değil yalnız:d
- +1 yıl
@Sweetgirl23 gerçek seven bulunca değer bilinmez galiba
- +1 yıl
Gerçek sevenim yok maalesef
- +1 yıl
@Sweetgirl23 bu aşk meselesi deneme yanılma yöntemi ile olmaz , ilk görüşte olan olur.
- +1 yıl
@RakununÇorabı biliyorum kadınlar 2. ci kez aşık olabilir ama
- +1 yıl
Kendimden biliyorum 2. kez aşık olunmuyor insan ilk aşkında takılı kaliyor. O ilkin yerini kimse alamiyor çünkü ilk duygularını o kişi de tadıyorsun ve bir daha onu basklarında hissedemiyorsun.
- +1 yıl
@RakununÇorabı daha zamanın var , biri seni aşık ederse görürsün gününüü😄
- +1 yıl
Deneyen çok oldu , oldum sandım ama olamamışım. Umarım dediğin gibi olur aşık olurum bunlar güzel duygular.
- +1 yıl
@RakununÇorabı evet zor oluyor ama olur inşallah
+1 yılBiz size küçük süprizler yapıp nasıl mutlu ediyorsak bizim içinde aynısı geçerli.
00 YorumlaBeni hiç kimse mutlu edemez ben anca kendim mutlu olabilirim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 931 cevap paylaştı. her kadın gibi erkekler de sürprizlerden hoşlanır ve güzel sözler duymayı sever.
08 Yorumlabeni bi salıp rahat bıraksa ve güvense mutlu olurum
00 Yorumlasevgilimizin yanında kedi gibi oluyoruz, arkadaşlarımızın yanında aslan
00 YorumlaKızların bilmediği erkek sırrı kalmadı bence
00 Yorumla
+1 yılDeğer verse ve yüz verse bi ufak işaret yeter beni mutlu etmeye ben mutlu ederim sonra onu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılana bi sürü tüyo okudum iyi oldu bu soru demek hepiniz cinsellik peşindesiniz şerefsizler siz ne sevmeyi bilirsiniz ne sevilmeyi
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla hepsi dengesiz ya bırakın boşverin su dengesizleri
20 Yorumla
+1 yılYok abi kadınlar hep aklı bu ülkede. Ne yaparsam yapayım sen hep üste çıkmak için herşeyi yapacaksın. Bi tane kadının da evet doğru diyip sustuğunu görmedim görmeyeceğim!
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBana sadakatli olduğunu hissettirirse ona karşı hem aşkım hem cinsel Arzum artar
00 Yorumla
+1 yılseks yapılan kızlar erkekler arasında kaşar adı altında konuşulur şöyle s.. tm böyle evirip çevire s.. ktm gibi dedikosu yapılır kızların
00 Yorumlailk aşık olduğu için değil hoşladığı için yakınlaşır
00 YorumlaBi kadın olarak ben bile merak ettim sır nedir ki acabaa
00 Yorumla
+1 yılherşeyi bildiğinizi sanıyorsunuz dimi sizi gidi... 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBir kere asansörde sevismistim. Hep hatırladıkça mutlu oluyorum.
03 Yorumla- +1 yıl
Biri de gelip binmedi mi?
- +1 yıl
@Canımbennnremmnurr binince mutlu mu oluyorlar :D
Cevap sahibi+1 yıl@Canımbennnremmnurr , hayır kimse binmedi.
+1 yılCinsellik yaklaşmasın yeter
20 Yorumla
+1 yılVay vay neler okudum öyle jsjs
10 Yorumlamastürbasyon yaparken kankayı bile çükeriz😄
00 Yorumla
+1 yılBaşta cinsellik sonra övgü ve tasdik
00 Yorumla
+1 yılÇok vardır kızların anlamadığı
00 YorumlaAdı üstünde canım benim, sır💁♂️🤦😂
00 Yorumla
+1 yılBoyun ve sırt masajı. Sürekli ihtiyacımız var
00 Yorumla
+1 yılErkeklerin bir sırrı yok en büyük sırları bu
00 Yorumla- Devamını Gör (41)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer