Lisede yurtta kaliyorum ve cok zor geliyor?

Liseye geçtim ve yurtta kalıyorum burayı kazanmak istiyordum ve kazandım ama şimdi keşke bu kadar calismasaydim da burayı kazanmasaydim diyorum. Çünkü yurtta kalmak çok zor geliyor. Ailemi ozluyorum evin rahatlığını ozluyorum. Evimin olduğu yere nakil olmak istiyorum ama oradaki lisenin puanıyla benim aldığım puan arasında çok fark var. Ama en azından orada arkadaşım da var o, hocaların güzel anlattığını soyluyor. O yüzden oraya gitmek istiyorum. Ama bir yandan da burada mi kalsam diye düşünüyorum egitim için. Ama çalışmama devam edersem orada neden yapamayim diyorum ve gene gitmek istiyorum. Ayriyeten evde çalışmak da daha iyi benim için çünkü ben tek çalışmayı seviyorum. Aileme de çok bağlıyım. Üniversitede de yurtta kalmam gerekecek o yüzden bari şimdi evde kaliyim diyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bi de herkesin kullandığı ortak tuvalete girmen gerekiyor, tabakalar düzgünce yıkanmiyor, zaten yemek seçiyorum buradaki yemekler de kötü olunca hiç yiyesim gelmiyo
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de herkesin kullandığı tuvaleti kullanıyorsun, tabaklar düzgünce yikanmiyor, hijyenik bi ortam değil zaten, yemekler güzel degil
Lisede yurtta kaliyorum ve cok zor geliyor?
Cevapla