Aile & Toplum Bu kış dogalgaz faturaları nasıl olur sızce? Hukukcu-Smh-26 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Avrupada odun fıyatları bu kıs zor gececek sarılacak battanıye veya manıta ayarlayın Güncellemeler+1 yıl Odun kesmeyı bılıyormusunuz Güncellemeler+1 yıl Avrupa battanıye ıhracımız artmıs bu donemde Bu kış dogalgaz faturaları nasıl olur sızce? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Kiangs23 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Bazıları sert sever diye bir tabir var ya haaa işte bizi yönetenlerde böyle! Muhtemelen çok sert olacak :/ 1 0 Yorumla
Ädalineẞowman Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 94% +1 yıl Tahmin dahi edemiyorum. Sağlığım paradan daha değerli mecbur kullanıcam. 1 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 17,9b cevap paylaştı. 1500 lira olur sanırım 1 0 Yorumla
Ἀκαδημίαlı Takip Et Xper 4 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kötü günleri atlattık sırada daha kötü günler var. 1 6 Yorumla Ἀκαδημίαlı +1 yıl Odun kesmek çok zor bir durum değil balta ve odun tekniği kavrayana kadar biraz daha fazla efor harcansa da sonrası daha kolay olur. Tamamen kas gücüne dayalı bir iş kesemem diyen olursa o insanlardan kaçın muhtemelen ıq 50 Yorumla betamanyak +1 yıl Alirsin elektrikli testere patır patır kesersin balta mi kaldı bu devirde Yorumla Ἀκαδημίαlı +1 yıl En kötü ihtimalden bahsediyorum bu enerji sıkıntısı bize neler getirecek belli değil. Yorumla betamanyak +1 yıl Açlıktan daha. kotu değil Yorumla Ἀκαδημίαlı +1 yıl Tabi ama bu sorunun devamı zaten açlık. Endüstri durursa üretim olmaz. Fiyatlar arsa çıkar ve bizlerde ciddi anlamda gıda için birbirimize gireriz. Yorumla betamanyak +1 yıl Paralel olarak doğru maalesef Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bazıları sert sever diye bir tabir var ya haaa işte bizi yönetenlerde böyle! Muhtemelen çok sert olacak :/
Tahmin dahi edemiyorum. Sağlığım paradan daha değerli mecbur kullanıcam.
1500 lira olur sanırım
Kötü günleri atlattık sırada daha kötü günler var.
Odun kesmek çok zor bir durum değil balta ve odun tekniği kavrayana kadar biraz daha fazla efor harcansa da sonrası daha kolay olur. Tamamen kas gücüne dayalı bir iş kesemem diyen olursa o insanlardan kaçın muhtemelen ıq 50
Alirsin elektrikli testere patır patır kesersin balta mi kaldı bu devirde
En kötü ihtimalden bahsediyorum bu enerji sıkıntısı bize neler getirecek belli değil.
Açlıktan daha. kotu değil
Tabi ama bu sorunun devamı zaten açlık. Endüstri durursa üretim olmaz. Fiyatlar arsa çıkar ve bizlerde ciddi anlamda gıda için birbirimize gireriz.
Paralel olarak doğru maalesef
Göreceğiz
O ney lan.