Eve arkadaşlarımı çağıracağım ama ailem istemiyor, yaptıkları haksızlık değil mi?

üniversite 3. sınıftayım aile evindeyim maalesef. Arkadaşlarımı eve davet etmek istiyorum yeriz içeriz konuşuruz diye ama ailem istemiyor.

Kendi misafirleri gelince köpekler gibi hizmet ediyorum. Her türlü hizmette kusur etmiyorum ama kendileri bana böyle bir şey uyguluyorlar.

Güncellemeler
+1 yıl
bugün aradım istemiyorlarmış gelmeyin dedim, çok mahçup oldum ya
Eve arkadaşlarımı çağıracağım ama ailem istemiyor, yaptıkları haksızlık değil mi?
Cevapla