Sakıncası var mı lütfen boş yaparak cevap vermeyin?

Arkadaşlar ezan 12.01 de okuncaktı cuma ya bugün sela zaten 11.30 gibi okundu ama ezan okunmadı bende 12.20 gibi namazı kılayım dedim namazı kılarken 12.30 gibi ezan okundu namaz geçersiz mi oldu?

Sakıncası var mı lütfen boş yaparak cevap vermeyin?
Cevapla