Bu hayatta en büyük şansım bu dediğiniz ne var ya da kim var?
@Şokagirenbimkasiyeri en güzel şansım tam zamanında geldin ❤️
@Şokagirenbimkasiyeri en güzel şansım tam zamanında geldin ❤️
Hayatımdaki en büyük şansım üniversite okurken part time oto galeri şirketinde temizlikçi iken bir anda çalıştığım firmanın araç aldığı firmanın başına bela açacağını söyledikten sonra o kişiler beni araba satış pazarlamacı yaptılar kendi işimi kendi şirketimi kurdum ve o firmanın %10 Luk hissesinin sahibi oldum bunun için doğru olmak her zaman kazandırır
Kendim.
Böyle bir insan olmasaydım yaşadıklarımın altından kalkamazdım. Ben ayağı ağrıyor diye annesine telefon edip dert yanan arkadaşlar bilirim. Ben neler yaşadım neler. Hala kaya gibiyim.
teşekkür ederim beni şansın olarak gördüğün
şu aralar en büyük şansım ailem sevdiklerim sevdiklerim arasındasın
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
@EskilerdenBengeldi Kim kaldırmış
Sen mi şikayet ettin? Ben olumsuz bir şey yazmamıştım soru sahibi etse neden etsin sebep ne? Engelledin sonra engeli kaldırdın değil mi?
@EskilerdenBengeldi Neyse tamam
@EskilerdenBengeldi hayır
@EskilerdenBengeldi Neden ölmesi gerektiğini düşüneyim boyun kısaysa boy uzatma ameliyatı ol tipinden şikayetçiysen estetik ol paran varsa tabii yani düzeltebileceğin bir şey varsa şikayet etme derim
@EskilerdenBengeldi o sümüklü çok mu güzeldi
@EskilerdenBengeldi Allahın kezbanı sana iki kötü söz söyledi diye kendini üzme Messi de kısa ama bugün ne halde görüyorsun bence boyla değil şansla alakalı eğer sen zengin olsaydın o kaşar boyunu dert etmez sana verirdi
@EskilerdenBengeldi neden kendini kendin ezikliyorsun ayrıca bana ne senin boyundan tipinden
@EskilerdenBengeldi Bunu birde
Bunu birde KS de sor sana ya teselli vermeye çalışırlar ya da ne saçmalıyorsun derler
Cevap
10Cevap
Hiç şansım olmadı
babamın şereften yoksun olması. ona benzememek için ahlaklı anlayışlı ve duygusal birisi olarak yetiştim. sağ ol baba
Azrailim duygu katilimle tanışma şansım olabilir bu😃💛
en büyük şansım sevdiğim adam ve annem.. <3
ben olmam :D :D Şu saçma soruları soran biri olduğumu düşünsene :D :D Accayip şanslıyım :D Kendimi öpecek biraz müsaadenle :D
Bir konu da değil ki ben hep şanslıyım her konu da değişik bir bal var ben de
Kendimi bir şekilde olsa bulabilmek ve grafik tasarım alanına atılmak.
Kıvrak zekam var. O olmasa nasıl bir hayat yaşardım, bilmiyorum.
Kimseden fayda yok menfaatci hepsi kendim
Şanssızım hiç şansım yok
Onunla tanışmak🤪
Güzel anlayışlı bir aileye sahip olmak
Lez kokusu
Kutlariz efem qldjnc
Hiçbişi
Iıııııııııı 🤔şansım yokmuş🤦🏻♀️
Galiba yok
Sevgilim❤
Kedim belkıs
Ya senin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?