Dün dünya kız çocukları günüyken benim içim hep buruk?

Dün herkes kızı olduğu için ne kadar mutlu olduğunu görürken benim ailem bir kız olduğum için diye tahmin ediyorum çünkü bana böyle davranmalarınin başka sebebi yok. hep yük gibi hissettirdiler hep ezmeye çalışıp hakaret ettiler selam bile vermezler nasılsın demek mi asla! Yinede senden beteri yok derler nediyim Allah bunun gibileri bir bardak suyuma muhtaç etmeden öldürmesin.

Dün dünya kız çocukları günüyken benim içim hep buruk?
Cevapla