AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Aslında hala varız ancak şu anki durumu gördüğümüz için kendimizi gizliyoruz ve ya geride duruyoruz diyebiliriz
Kendi kendime illa ki vardır diyorum ama varsa neden gerçekten hakedenlere denk gelmiyorlar.
Denk gelim meselesi önemli evet her ne kadar birlikte olan kişi çok olsada birbirini bulabilen insan sayısı hayli az, ilişkilerde bi taraf baskın diğer taraf daha alttan alandır, eğer ikiside aynı kutupsa çocukları zıttır dikkat et bak böyledir, ha sevgili olayından ele alırsak zaten sosyal medya o tok tik olayları işi bozdu çok kim kiminle nerede bilemiyorsun, şu zaman da çok seven mutlaka kaybeder, bişeyler olsun diye uğraş veren emek veren değer veren kişi karşı taraf tarafından değersizleştirilirken yaptıkları çevre tarafından mallık, takıntı vs olarak görünür, iyi insanlar artık biraz daha geride duruyor diye biliriz, o yüzden tesadüflere ihtiyacımız var, plansız ve zamansız gelen o güzelliklere diyelim, yanılıyor muyum? 🤔
Doğru söylüyorsun insan verdiği değerin karşılığını alamayınca geri çekiliyor ve artık eski iyi niyeti kaybolmaya başlıyor bu yüzden denk gelemiyoruz belki de
İyi niyeti kaybolmuyor aslında ama bakış açısı değişiyor diyebilirim, mesela biraz daha temkinli davranıyor, bu zihnin binevi savunma mekanizması, zırh gibi düşün, Bi yandan sevilmek isterken öte yandan yalnızlığın verdiği huzura ve samimiyetsiz çıkarsız ilişkilerde odak noktası olmadığını düşünüyorsun buna kişinin kendini avutmasıda diyebiliriz ne denli doğrudur bilemiyorum tabi
Kendimizi avutmak değil de aslında doğru olanda bu iyi niyet kaybolmamasi çok güzel sadece kime nasıl yaklaşman gerektiğini öğrenmemizi sağlayanlara teşekkür etmemiz lazım
Evet öyle ancak bazen öyle bir an geliyor ki bizler bile tökezleyebiliyoruz, bu konularda ilk arkadaşlıkla başlıyor ancak sonrasında bize karşı bi açılım oldumu ne yapacağımızı da şaşırıyoruz kafamız da bi soru işareti oluşuyor ve netleşemiyoruz, sevgili Can Yücel'in bu konuda bi şiiri var çok severim;
Bir gün kaldığın yerden başlayacaksın, Biri seni bulacak. Önce korkacaksın eski acılara yakalanmakt... an, Biraz ürkeceksin, Ne kadar dirensen de nafile. İnsansın sonuçta, seveceksin. Eski acılara bakıp da küsme sevdalara, Gâvura kızıp da oruç bozulmaz. Sök at kafandan acabaları, Bir kemik aynı yerden iki defa kırılmaz...
Diye. :)
Arz talep meselesi çoğu dişi nerde kopuk biri var hemen atlıyor düzgün çocuklarda napsin hemen o karaktere bürünüyor garipler kısır döngü
Ben galatasaraylı olduğum için gs'lik benim derdim
😂😂😂
Çok var, insan sadece ilgisini çeken şeyi görüyor sadece
Doğrudur
Dürüst insanlar da baktı dürüstlük gitmiyor, saldılar
Evet çok doğru söylüyorsun yok yok adam gibi adam yok
yazdıklarının hiçbirini aramıyorum
düzgün insan burada zor çıkıyor kimle konuşsam konuyu diğer yöne getiriyor
Hayırlısı
ikimiz içinde
Amin
🥺🥺😇😇
Bi kadın olarak aynı şeylerı bende diyordum sureklı aynı döngüyu yaşıyorum diye fakat sunu fark ettim insan kendını değiştirdigi zaman dolru Şnsan Karşısına cıkar yanı olay bızım kafamızda bitiyor benım görüşüm bu şekilde
Dürüstlük ne kazandırıyor ki kötü olmak en iyisi iyi olmaktan maraz doğuyor
Bu düşüncede olmana sebrp olan insanlar.
Tm işte insanlar demek ki insanların da hak etmedikleri şeyler de varmış değil mi bu herkes her şeyi hak etmez bu gerçeği unutma
Fenerbahçe’nin ne alakası var anlamadım herkes Fenerli değil ki
😂😂😂😂😂
Komik bir şey mi yazdım kardeş neden güldün
f*ck demek istemiştim
F*ck b*ddy
Lanet olsun ben onu takım sandım
Benim saf kardeşim😂
Kötü hissettim kendimi bilemedim diye neyse bu arada yorumuna katılıyorum herkes Bunların derdinde
Evet, öyle de kendini kötü hissetme
Sağol 🙏🏻
sorma günümüz erkekleri ya ib*ne ya or*usbu olmuş
nasıl döenem denk geldik alllahımmmm
Bu konuda haklısın bu arashshsnsjs karılar da erkeklere benziyor ama
şu an tam onu düşünüyordum öyle birisine hiç denk gelmedim
Bende öyle
Çünkü artık seçecek bol. Anlık 3-4 kişiye ulaşabiliyorsun doyumsuzluk var
Doğru artık istenilene hemen ulaşabiliyorlar değil mi
Evet bundan dolayı doyumsuzluk oluyor. Ulaşamadığın bir şey olunca neyi hasretle, hevesle bekleyeceksin ki
Ulaşamayınca da hemen vazgeçiyorlar seninle mi uğraşıcam diyorlar
Kimsenin psikolojisi normal değil 😂
Senin derdin ne?
Benim bi derdim yok senin var mı?
Çok şükür yok.
Ben varım ama hiç arkadaşım yok çok yalnuzımmm
Doğrudur illa ki olur
Sen ol
evet bende anlamadım herkes aynı
Klonlanmış gibi
Yolda bile rahat yürüyemiyorum yiyecek gibi bakıyorlar
bilmem ama gidişat iyi değil
aman dikkat et yemesinler
Yiyecekler gibi
yemeğe kalklarlarsa uyar "beni yemenizi istemiyorum" de yemezler.
ya ciddi misin
yok ya yaparsın birde :D öyle bir şey olursa kaç
Evet maalesef öyle
Fenomen olmak nasıl bi his
Bilmem ki değişen bir şey yok
Öylesine sordum
Sıkıntı yok
Pekiii feno bey😂
Peki gizli hanım 😃
😂😂😂
Herkes para pul peşinde saygı arayan yok
Evet
Birde yaşadığı özel şeyleri anlatanlar varya
Onlar tam bir şrfsz zaten
İnsanın kendine saklayacagi şeyler olmalı demi
Evet olmalı
Yaş önemli değilse özelden yazarmisin
Çok büyüksün abi ya
Gerçi Antalya'da bile değilsindir istersen karar senin
Antalya'da olsam ne olacak
Tanışmak isterdim en azından
Yanlış anlama ama sadece FB aradığın için söyledim
FB aradığım yok ben bundan dert yakınıyorum sen gelmişsin FB aradığın için diyorsun
doğru dürüst olup ne yapacaksın
Gs veya bjk lik olabilir
Kadınlar böyle biz değil
Benim öyle bir derdim yok çok şükür.
Sjsjsjsj nasil mesela doğur duzgun
Sanki değer bilen var da….
Varsa da harcanıyor
Hep harcanan biz olduk be arkadaşım
Harcatma kendini arkadaşım😂
Artık tövbe
Devir aşırı derecede bozuldu ne yazıkki
Maalesef
Bizler koruyalım kendimizi
Çünkü yozlaştik
Bayağı
Alakası yok :D
neden
Sanane puhahaha
Birincisi Türkçe yazım kurallarına bakmanı öneririm, ikincisi bana neyse soruma gelme.
ya da çevren kötü
Var tabikide
Mal mülk önemli