18 yaşındaki kişilerin bi çoğu neden problemli?

Ya şimdi odama yeni kişiler geldi 18 yaşındalar orada bir sorun yok sorun şu ki kıza yattığımız yerde turşu yememesini söylüyorun koktuğu için rahatsız olduğumu belirtiyorum ama sen yemiyosun diye biz de mi yemiycez diyo yahu git orada çalışma masalarının olduğu yerde yiyebilirsin diyorum anlamıyo nasıl anlatcam bilmiyorum

18 yaşındaki kişilerin bi çoğu neden problemli?
Cevapla