Azerbaycan türkü erkekler neden çok çirkin?

kızları çok güzel selvi boylu, kocaman gözlü, kibar. Erkeklere bakıyorum hepsi şopar kekonun teki ayrıca çokta çirkinler ya ne sakal yakışıyor ne tıraşlı iyiler. Kadınları böyle güzelken erkekleri neden böyle ki

Azerbaycan türkü erkekler neden çok çirkin?
Cevapla