Aile & Toplum Günaydın Günaydın günaydın diyeniniz var mı? a101kekspir Takip Et Xper 6 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 19 Yapay Zekaya Sor Heheh var mı Valla yoğtur hehehe Güncellemeler+1 yıl Bari beğeni atın Günaydın diyorum o kadar aşk olsun😔 Günaydın Günaydın günaydın diyeniniz var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Günaydın, günaydın diyenim yok 0 1 Yorumla a101kekspir +1 yıl Yapma üzdün
AtomunÇekirdeği Takip Et Master Yaş: 35 , eic 67% +1 yıl Bakıyorum güneşe evet diyorum doğdu güneşim tık elimi yüzümü yıkıyorum güzel bi şarkı güzel bi banyo 1 6 Yorumla a101kekspir +1 yıl Hah bizim güneşimiz bize küsmüş Yorumla AtomunÇekirdeği +1 yıl 😀😀küsmüş demek ki Yorumla a101kekspir +1 yıl Ben gözükmemişimdir ona ondan 😅 Yorumla AtomunÇekirdeği +1 yıl Karanlıklar prensesi gibi geziyorsan 😀 bir şey diyemem Yorumla a101kekspir +1 yıl Sen tam netsin galiba hahaha Yorumla AtomunÇekirdeği +1 yıl Tam netsin derken? :) Yorumla
Beyoğlu Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Fenomen hesabımda çok olurdu ama bu hesapta kimse tanımıyor ohh ne güzel hayat mis gibi😅 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Bu insana koyar ama hshshshs Yorumla Beyoğlu +1 yıl Böyle daha güzel ama kimse tanımıyor kafama göre soru görüş😅 Yorumla
Memetsaid Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl GünaydınUzun zamandır günaydın diye yok maalesef 😔 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Günaydınlar efenim Yorumla Memetsaid +1 yıl Sizede günaydın A101 😇 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Sadece en yakın arkadaşım günooo diye mesaj atar her okula gitmeden önce. Normalde çok yalnız hissederim ama onun bir kelimesi bile benim için değerli 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Ah canım günoo ne ya Günaydım demesi zor mu hshhshs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hahahsh o da öyle napalm Yorumla
IşıLLL34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 35% +1 yıl Yok maalesef 🙄 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Dur ben diyeyim Günaydın Yorumla IşıLLL34 +1 yıl Oyy günaydın 🤗🌸 Yorumla
HuZuRVeReNYoKMuU Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 48% +1 yıl Sen varsın işte öğlen oldu yeni mı uyanıyorsun 0 4 Yorumla a101kekspir +1 yıl Ezan okunmadı Yorumla HuZuRVeReNYoKMuU +1 yıl Lafın gelişi o Yorumla a101kekspir +1 yıl Hahaha tamam Yorumla HuZuRVeReNYoKMuU +1 yıl Tamamsa tamamdır 😂 Yorumla
obiralfa Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Yok ama dert ettiğim bir konu değil. 0 1 Yorumla a101kekspir +1 yıl Mazur dedem Günaydın saygılar Yorumla
_maratem_ Takip Et Xper 5 Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl begenelom bakalimmm 😂 0 8 Yorumla a101kekspir +1 yıl Allah razı olsun tuttuğun dolar etsin hahaHH Yorumla _maratem_ +1 yıl yok yok dolar istemem gelecek yuz yilda dolar diptee altinnna hayir demem gumuste olur Yorumla a101kekspir +1 yıl Gümüş bende severim birde pırlanta ne yakışır boynuma hahahaja Yorumla _maratem_ +1 yıl valla prlanta yatirim icin aldim mq hala ayni yerinde sayiyor gumus cok alimda kazancli oluyir Yorumla a101kekspir +1 yıl Belli olmaz piyasa sürekli değişim içinde şans kapını çalar umarım Yorumla _maratem_ +1 yıl skinti yok sans hep kapimin benden tarafinda 😉 degisken piyasaya gelince sabirli ve dogru hamleler yaptiktan sonra adimlar hep saglam Yorumla a101kekspir +1 yıl Katılıyorum düşüncene Yorumla _maratem_ +1 yıl bendensin o halde 😊😉akilli kadin Yorumla
kimleraldı Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 517 cevap paylaştı. Var günaydın diyenimiz , sağ olsun. 0 1 Yorumla a101kekspir +1 yıl Ah nazar değmesin kuşum Yorumla
Bladeruner Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 34% +1 yıl Gunaydin sanq da gunaydin 😄 0 5 Yorumla a101kekspir +1 yıl Vay vay Günaydın efenim hahaha Yorumla Bladeruner +1 yıl 😄guzel enerjinle guneş gibisin masallah 😄 Yorumla a101kekspir +1 yıl Teessüfünüz efenim 👉👈🏻 Yorumla Bladeruner +1 yıl Yok efendim yok 😊gercek bu masallah Yorumla a101kekspir +1 yıl Cici kız hahahhahahaha Yorumla
pandakaptan Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 85% +1 yıl ne zaman oldu ki be sksnskms 0 6 Yorumla a101kekspir +1 yıl Aga bee bee hahahahha Yorumla pandakaptan +1 yıl insan bir yazar ederdi vicdansıııızzzzz Yorumla a101kekspir +1 yıl Günaydın efenim taze taze sıcak sıcak hahaha Yorumla pandakaptan +1 yıl hoşuma gitti lan ıdbsjnsjsns Yorumla a101kekspir +1 yıl Taze dedik çıtırdan kimin hoşuna gitmez hehehe Yorumla pandakaptan +1 yıl iyi geldi, her sabah yapsana be ısnsısnsn Yorumla
Yangınvar005 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 91% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Günaydınn şimdilik yok 😄 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Dur bari diyeyim " GÜNAYDIN " HIHIEHE Yorumla Yangınvar005 +1 yıl 😄😄 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Günaydın..Var evet.. 0 3 Yorumla a101kekspir +1 yıl Tiryakiniz mi peki Yorumla tiryakinimtiryakin +1 yıl Sormadım.. 😅 Yorumla a101kekspir +1 yıl Ayıp ediyorsun ama sor sorulmaz mı bu hshshs Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Bi galatasarayım diyor bana ;GÜNAYDIN 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Haha o da güzel Yorumla Cevap sahibi +1 yıl En güzeli hemde son yıllardaki yalnızlıgimı goz önümde bulundurursam Yorumla
GezegenAdam Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. demeleirne gerek yok :D 0 0 Yorumla
GeldimKormisin Takip Et Xper 5 Yaş: 38 , eic 42% +1 yıl Günaydın 0 1 Yorumla a101kekspir +1 yıl Günayma sen jsajahjahababa Yorumla
ummiiss Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl evet var 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Harika harika bu Yorumla YildizlarKadarSonsuz +1 yıl Kim var annnen mi Yorumla
akılsızçaylakk Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl nope 0 1 Yorumla a101kekspir +1 yıl Üzdün kjehee Yorumla
GaradenizliGız23 Takip Et Bilge Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Var yani 0 1 Yorumla a101kekspir +1 yıl Kaçırma bak heh Yorumla
Meraklıpanda01 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 95% +1 yıl Yok maalesef 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Pandalar çok yanlız jsjsjsjsjakkalapw Yorumla Meraklıpanda01 +1 yıl Hem de çoook Yorumla
Kiangs23 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl bence yok 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Ona bir ikilem hsjshshahha Yorumla Kiangs23 +1 yıl içimiz hep bir hoşçakallar ülkesi olmuş günaydın bizim neyimize Yorumla
İlhann06 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Günaydınnn 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Hayır , Gün aydın 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Salih dede nerden kxkd Yorumla emre00 +1 yıl bilmem :D Yorumla
Trueemage Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl yoktur komutanım 0 2 Yorumla a101kekspir +1 yıl Rahat ol say baştan haheheheh Yorumla Trueemage +1 yıl Ahdkkdkf sayamam Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Günaydın, günaydın diyenim yok
Yapma üzdün
Bakıyorum güneşe evet diyorum doğdu güneşim tık elimi yüzümü yıkıyorum güzel bi şarkı güzel bi banyo
Hah bizim güneşimiz bize küsmüş
😀😀küsmüş demek ki
Ben gözükmemişimdir ona ondan 😅
Karanlıklar prensesi gibi geziyorsan 😀 bir şey diyemem
Sen tam netsin galiba hahaha
Tam netsin derken? :)
Fenomen hesabımda çok olurdu ama bu hesapta kimse tanımıyor ohh ne güzel hayat mis gibi😅
Bu insana koyar ama hshshshs
Böyle daha güzel ama kimse tanımıyor kafama göre soru görüş😅
Günaydın
Uzun zamandır günaydın diye yok maalesef 😔
Günaydınlar efenim
Sizede günaydın A101 😇
Sadece en yakın arkadaşım günooo diye mesaj atar her okula gitmeden önce. Normalde çok yalnız hissederim ama onun bir kelimesi bile benim için değerli
Ah canım günoo ne ya Günaydım demesi zor mu hshhshs
Hahahsh o da öyle napalm
Yok maalesef 🙄
Dur ben diyeyim Günaydın
Oyy günaydın 🤗🌸
Sen varsın işte öğlen oldu yeni mı uyanıyorsun
Ezan okunmadı
Lafın gelişi o
Hahaha tamam
Tamamsa tamamdır 😂
Yok ama dert ettiğim bir konu değil.
Mazur dedem Günaydın saygılar
begenelom bakalimmm 😂
Allah razı olsun tuttuğun dolar etsin hahaHH
yok yok dolar istemem gelecek yuz yilda dolar diptee altinnna hayir demem gumuste olur
Gümüş bende severim birde pırlanta ne yakışır boynuma hahahaja
valla prlanta yatirim icin aldim mq hala ayni yerinde sayiyor gumus cok alimda kazancli oluyir
Belli olmaz piyasa sürekli değişim içinde şans kapını çalar umarım
skinti yok sans hep kapimin benden tarafinda 😉 degisken piyasaya gelince sabirli ve dogru hamleler yaptiktan sonra adimlar hep saglam
Katılıyorum düşüncene
bendensin o halde 😊😉akilli kadin
Var günaydın diyenimiz , sağ olsun.
Ah nazar değmesin kuşum
Gunaydin sanq da gunaydin 😄
Vay vay Günaydın efenim hahaha
😄guzel enerjinle guneş gibisin masallah 😄
Teessüfünüz efenim 👉👈🏻
Yok efendim yok 😊gercek bu masallah
Cici kız hahahhahahaha
ne zaman oldu ki be sksnskms
Aga bee bee hahahahha
insan bir yazar ederdi vicdansıııızzzzz
Günaydın efenim taze taze sıcak sıcak hahaha
hoşuma gitti lan ıdbsjnsjsns
Taze dedik çıtırdan kimin hoşuna gitmez hehehe
iyi geldi, her sabah yapsana be ısnsısnsn
Günaydınn şimdilik yok 😄
Dur bari diyeyim " GÜNAYDIN " HIHIEHE
😄😄
Günaydın..
Var evet..
Tiryakiniz mi peki
Sormadım.. 😅
Ayıp ediyorsun ama sor sorulmaz mı bu hshshs
Bi galatasarayım diyor bana ;GÜNAYDIN
Haha o da güzel
En güzeli hemde son yıllardaki yalnızlıgimı goz önümde bulundurursam
demeleirne gerek yok :D
Günaydın
Günayma sen jsajahjahababa
evet var
Harika harika bu
Kim var annnen mi
nope
Üzdün kjehee
Var yani
Kaçırma bak heh
Yok maalesef
Pandalar çok yanlız jsjsjsjsjakkalapw
Hem de çoook
bence yok
Ona bir ikilem hsjshshahha
içimiz hep bir hoşçakallar ülkesi olmuş günaydın bizim neyimize
Günaydınnn
Günaydın
Hayır , Gün aydın
Salih dede nerden kxkd
bilmem :D
yoktur komutanım
Rahat ol say baştan haheheheh
Ahdkkdkf sayamam