Şeriatın aleviye-bektasiye ne zararı var?

1400 yıldır seristla yönetildik, bu zamana kadar alevilere ne zararı oldu şeriatın? Simdi birileri atliycak, o Sünni şeriatıydi muaviyenin seriatiydi doyecekler ama olsun, neticede günah islememiz önleniyordu, şimdi her şey serbest gunahlar daha çok işlemiyor mu? Aleviler neden başörtüsüne türbana karşı,? Babaannelerimiz başörtülü değil miydi?
Seriat alevi Sünni musluman ermeni demeden herkese iyi davranırdı şeriat iyi
Seriat kötüdür yaşasın laiklik. Laiklik elden gidiyoehhh 😆😅😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Şeriatın aleviye-bektasiye ne zararı var?
Cevapla