Çok çirkin ya da gıcık bir kız olduğum için mi böyle davranıyorlar?

Of sınıftakiler beni sevmiyor hatta nefret ediyor bence birkaç tane çocuk sürekli benimle uğraşıyor işte hareketlerimi taklit edip sinir ediyor, kızlar desen yaptıkları şeyleri baikalarına anlattığım zaman kıskanıyorlar seni diyor herkes ama nefret ediyorlsr bence benden her ne kadar yüzüme gülümseseler bile herkes benle uğraşıyor yüzüme gülüyorlar ama kim bilir arkamdan neler diyorlar kalbim kırılıyor.

Çok çirkin ya da gıcık bir kız olduğum için mi böyle davranıyorlar?
Cevapla