Küçükken yapılan hırsızlığın günahı var mıdır?

Arkadaşlar ben 9-10 yaşlarındayken 2009 -2010 yılında bir arkadaşımın kalemliğini çaldım ve neden yaptığımı bilmiyorum çocukluk işte birde o yılardaki çocuklar daha bir aptaldı galiba 😔 aile sorunlarımız vardı o ara çok büyük sıkıntılar yani ilgi çekmek için mi ya da kalemlik mi hoş geldi bilmiYorum içinde aile fotoğrafları varmış 50 krş varmış ve boya kalemleri sonra ben bunu 2-3 gün kullandım sonra hepsini sobaya attım ve yaktım kızda istedi ama vermemiştim sonra okulda duyulmuştu tabi sonra oonuştuk tabi kızla arkadaş olarak ama birbirimizi sevmezdik şimdi ben ne yapabilirim o arkadaşımın adına bağış yaptım dua ettim daha ne yapabilirim istersem bir şekilde ulaşırım ama utanıyorum hellaleşmek için bunun günahı var mı ne yapmalıyım?

Küçükken yapılan hırsızlığın günahı var mıdır?
Cevapla