Öğrenci iken eve çıkmak gibisi ☺ var mı?

Selam 😊

Resimde gördüğünüz dairede 4 kişi kalıyoruz. 10 dk öncesine kadar kızlarla pişti atıyorduk 😅

.
.

Kirasını nasıl ödüyorsunuz dediginizi duyar gibiyim. Ev sahibi sağolsun Almanyada yaşıyormuş kiranız 1000tl olsun yeter dedi ve 3500 liralık evde bedava oturuyoruz 🤗

Sağolsun mahalle muhtarı her ay bizlere 2000tl maddi yardım sağlıyor da biseyler yiyoruz içiyoruz. yoksa 850tl para ile makarna bile yemek lüks olurdu 🙄

iyi insanlar iyi ki varlar 🤗🤗

Öğrenci iken eve çıkmak gibisi ☺ var mı?
Cevapla