Evet İzmir'i çok özledim sıcağını özledim insanların özledim ama son gittiğimde çok mülteci vardı ama evet İzmir'i özledim. Tabii bir de İzmir'in kızları güzel kadınları alımlı Çorlu tam tersine paspal kendime bir sevgili bulamadım
Tabi ki efendim 😂😂😂 fındık mevsimi genellikle ilk bahar aylarında başlar, havalar ısınır ısınmaz fındıklar kendini salıverir ama hasadı böyle Ağustos sonunu, eylülün başlarını görür. Böyle genellikle nemli arazilerde yetişir. Dağ çilekleri de aynı şekilde normal çileğin çıktığı aylarda çıkar ama bazen şaşırtır, köye gittiğimde sonbaharda bile görmüştüm çünkü 😂😂😂 şeker fasülyesi de sanıyorum yine normal fasülyenin mevsiminde çıkıyor, adı şeker fasülyesi sadece 😂😂 fındığa dair daha çok şey biliyorum sanırım 😂😂😂
Adıyamanlıyım (Ama hiç sevmiyorum) Tütün kralı Adıyaman Ünlü Nemrut dağı ile bilinir Ha birde cigkofte mevzusu var komşu il Şanlıurfa ile hep bir tartışma konusu 🤣
Şaka bir yana tatil için 3 defa geldim İzmir'e insanı olsun tarihi ve antik yerlerini gezmek olsun çok memnun kaldık bu sene de ailem ile birlikte tatil yapmayı düşünüyoruz. 😌🙂
Geldim geldim oraya da, Karadeniz Bölgesi hariç her yeri gezdim. Şimdi gözümde sadece Karadeniz Bölgesi var görmeden gitmem öteki tarafa 😄 Davet için teşekkür ederim 🌷
Vallahi ülkenin her yeri öyle İstanbul'da yaşıyorum inan ki burası daha da tehlikeli durumda Afgan suriyelisi hintlisi Pakistanlısi bizimkiler es geçtim daha da tehlikileleri burada sanayi bölgesini işgal etmiş durumdalar kadın görmemiş gibi bakıyorlar öyle böyle değil ama.
kebap deseydim hemen bilirdin ama sadece kebabımız meşhur değil işte 😀 kebap şalgam bici bici aşlaması Adana burması ve şalvar 😀 haa bir de güneşe mermi sıkılan silah 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Ankara da yaşıyorum ama neyi meşhur bilmiyorum
Erkeklerinin çapkın olduklarını duydum 🤣
Azerbaycanliyim. Bakude bakü baklavası çok mehsurdur. Mesela dusberimiz çok güzel. Bakü dusberesi.
Azerbaycan'da mı yaşıyorsun Bakü'ye gerçektende gitmek istiyorum baklavasını merak ettim açıkçası
Evet bakü'de yasiyorum. Evet çok güzel öyle böyle değil muazzam bir tad.
Azerbaycan ile ilgili sizlere bir kaç soru sorabilir miyim
Tabiiki
İzmirliyim �zmir'in de her şeyi meşhur ama şu an Tekirdağ Çorlu'da yaşıyorum buranın da soğuğu meşhur
Ah ah güzel İzmir'im Memlekette ayrı olmak zor olsa gerek 🙂
Evet İzmir'i çok özledim sıcağını özledim insanların özledim ama son gittiğimde çok mülteci vardı ama evet İzmir'i özledim. Tabii bir de İzmir'in kızları güzel kadınları alımlı Çorlu tam tersine paspal kendime bir sevgili bulamadım
Taş evleri
Mardin mi? 🌝
Evet 🌝
Gitmek istediğim şehir tarihi bir yeri var.
Orduluyum
Ordu fındığı, dağ çileği reçeli, şeker fasülyesi. Şu an sadece bunlar geldi aklıma 😂
Ordu'ya taşınıyorum bunların hangi dönem toplandığına dair bilgi verirseniz sevinirim 😌😅
Tabi ki efendim 😂😂😂 fındık mevsimi genellikle ilk bahar aylarında başlar, havalar ısınır ısınmaz fındıklar kendini salıverir ama hasadı böyle Ağustos sonunu, eylülün başlarını görür. Böyle genellikle nemli arazilerde yetişir. Dağ çilekleri de aynı şekilde normal çileğin çıktığı aylarda çıkar ama bazen şaşırtır, köye gittiğimde sonbaharda bile görmüştüm çünkü 😂😂😂 şeker fasülyesi de sanıyorum yine normal fasülyenin mevsiminde çıkıyor, adı şeker fasülyesi sadece 😂😂 fındığa dair daha çok şey biliyorum sanırım 😂😂😂
Maşallah Ziraat Mühendisini de ek olarak okuyabilirsin 😂
Estafirullah efendim estafirullah 😂😂😂
Eskişehir. Balaban kebabı, çiğ börek, göbete, lületaşı.
Lületaşı nasıl oluyor 🌝
taş işte :D
Trabzonluyum demeye gerek yok neyimiz meshurdur diye
Hamsi'den başlayabilirim birçok şey meşhur uşağum 👀😅
aynen dogri disun bak nasilda bilisun neyumuz meshur olduguni :D
Adıyamanlıyım
(Ama hiç sevmiyorum)
Tütün kralı Adıyaman
Ünlü Nemrut dağı ile bilinir
Ha birde cigkofte mevzusu var komşu il Şanlıurfa ile hep bir tartışma konusu 🤣
Çiğköfte favorim yiyeceklerimin arasında Adıyamanlı arkadaşımın annesi yapmıştı bayılmıştım ara sıra giderim yapar annesi yerim valla 🥺
Herkesin mutlaka Adıyaman ile bir bağlantısı olmalı ciğkofte için🤣
Olmaz mı ama muhafazakar bir şehir doğru mu gerisini sen bilirsin
Biraz öyle ama fırsat oluştuğu zaman çokta masum kalmayacak bir yer
Diyorsun 🤔
Kendi üzerimden konuşuyor da olabiliyorum
burada ki her genç başka yerlere gidip yaramazlık peşinde
Alkol ve
Baskilanmis duygular
Kadınları yapamaz ama değil mi söz konusu erkek olunca türk her yerde türk tey tey tey
Konu konuyu açıyor da
Mesele kız erkek değil ya
Kim nasıl yaşamak istiyorsa öyle yaşar
Neyse güzel muhabbet için teşekkür ederim😊
Ne demek iyi günler 🙏
İzmirliyim. Kızlarının güzelliği meşhur 🤪
Bunu bilmeyen mi var yahuu 😂 Erkekleri de yakışıklı şimdi Allah çarpar ama çapkın 😅
Ayda erkek bulsalar o bile çapkın çıkar 😄 İzmirli erkek olmasından değil yani o, erkek olmasından dolayıdır 😄
Şaka bir yana tatil için 3 defa geldim İzmir'e insanı olsun tarihi ve antik yerlerini gezmek olsun çok memnun kaldık bu sene de ailem ile birlikte tatil yapmayı düşünüyoruz. 😌🙂
Memleketim güzeldir. İzmir ve Antalya bence Türkiye'nin cenneti 🙂
Kesinlikle Ardahan Çıldır Gölüne işin düşerse bekleriz 🌝🧟
Geldim geldim oraya da, Karadeniz Bölgesi hariç her yeri gezdim. Şimdi gözümde sadece Karadeniz Bölgesi var görmeden gitmem öteki tarafa 😄
Davet için teşekkür ederim 🌷
Gitmenize sevindim dilerim ki Karadeniz turu yaparsınız 😌🧙
🙏🙂
Konya ereğli etli ekmek tandır kebabı bamya çorbası
Bamya çorbasını hiç içmedim açıkçası merak ettim 😊
Bamya yemeği gibi olmaz çok lezzetlidir çiçek bamyadan yapılır
Çiçek bamya mı ilk defa duydum
Ankara oyun havası
Anıtkabir'i 🙂
Kesinlikle o saniye aklıma sorunun birleşik zincirleme cevabı geldiği için nerede Ankara neyi meşhur oyun havası seklinde zincirleme tamladım
Kayseriliyim yobazı meşhur
Yobazını bilmem emme pastırması meşhur ek olarak birde cimriliğiniz 😂
Ben pastırma değilde sucuğu daha çok severim. Cimrilik kısmı doğru değil aslında. Şehir efsanesi gibi bir şey
Okey o zaman sucuğu daha da mı meşhur arkadaşım pastırma da pastırma diyor getiriyor yiyoruz 😂
Tabiki sucuğu daha güzel tavsiye ederim. Ama ikisindende daha ünlü olan şey mantısı.
Çorumluyum Leblebisi Meşhur 😅
Bir kere o leblebinizden yemiştim aman Allahım bu ne dedim gerçekten Çorum leblebi ustası 🙂
Hatay künefe, döner 💃
Künefenize bayılıyorum 🥰
Afiyet şeker olsun balım
Ankara da herhalde keçisi meşhur dnen
Birde denizi meşhur diye duydum.
Aynen olmayan şeyler meşur
Şaka yapıyorum 🌝😅
Bendee
Ankaralı olduğun nasılda belli akıllı kız seni 🌝 Pavyonları ve erkeklerinin çok çapkın olduğunu duydum doğru mu bilmem
Fazlasıyla gece teksin ya dışında erkekler arabayı yanından yavaşça geçiyor seni süzüyor bildiğin yollu olursan da arabaya atmaya calisiyor
Hangi ilçesinde genellikle var
Elmadağ da denk geldm bilir misin
Hayır hiç gitmedim bilmem ama söylenti doğru mu yanlış mı diye sormak İstedim açıkçası her yerde pislik var
Ankara bi başka sevicem gibi bakiyorlar kız kolu görsünler ona bile aziyorlar el
Vallahi ülkenin her yeri öyle İstanbul'da yaşıyorum inan ki burası daha da tehlikeli durumda Afgan suriyelisi hintlisi Pakistanlısi bizimkiler es geçtim daha da tehlikileleri burada sanayi bölgesini işgal etmiş durumdalar kadın görmemiş gibi bakıyorlar öyle böyle değil ama.
Onlar yabanci neyse ama knedi vatandasin da yapmaz be knk
Bizimkiler bitti birde bunlar var demeye çalıştım sanırım sen biraz tenha tarzı yerde yaşıyorsun
Bak yabancı bu her bok beklenir ama bizim vatandisimiz yapıyor lan
Onu demeye çalışıyorum İstanbul açıkçası tehlikeli bölge açısından 1 numara artık
Bilmiyorum canım yaşamadığım için ama haberlerde görüp duyuyorum
Dövme Dondurması meşhur
Kahramanmaraş 👽
Amasya. Elma ve Kirazı meşhur.
Kuzenimin eski nişanlısı çok getirirdi güzel elmalarınız var açıkçası.
Teşekkürler.
Kastamonluyum sarımsağı meşhur.
İlginç ilk defa duydum vallahi 🤔
Ailemden duymuştum benimde ilk kez haberim oluyor 😄
Aaaa neyse öğrenmiş olduk her ikimizde
Aşlaması hadi tahmin et 😀
Malatya 🕴️
Nien Adana 😂
Vayy Adana kebap 🥺
kebap deseydim hemen bilirdin ama sadece kebabımız meşhur değil işte 😀 kebap şalgam bici bici aşlaması Adana burması ve şalvar 😀 haa bir de güneşe mermi sıkılan silah 😂
Adana da bildiğim bir şey daha var çok sıcak olması 🤔
İşte güneşe o yüzden silah sıkıyorlar 😀
Klima dayanmıyor size ne silahından bahsediyorsun 😌🤣
Anlamadın galiba yeter lan ne bu sıcak diye güneşe sıkıyor adamlar sen klima diyorsun 🤣
Memleketim Ardahan'a beklerim seni gece -40'lara kadar soğuk 9 ay kış bizde orada donuyoruz biz ne edek havaya kurşun atsak kurşun hava da donar 👽
Ardahan'a geldim zaten 😂 girişte güneşin üşüdüğü şehre hoş geldiniz yazıyor 😀 geldim hemen hasta oldum soğuktan bir hafta evden gezdim Ardahan'ı😂
Elma / patates/ Niğde
Elmayı ilk defa duydum 🤔
Doğrudur
Sakarya:Islama köfte
Sakarya'da okudum az yemedim 🥰
Lokumu
Afyon 👀
Evvet
Afyon'un birde kaymağı meşhur 😌
Çok şeyi var
Adana / Kebap
Yanına şalgam da koy tam yemeklik 🙃
Ordu Fındıkkkkk
Ah ah Fındık gani gani 😊
Gani Gani olmasada az var buyur beraber olsun
Ülkenin durumu belli ama işte fındık Türkiye'nin kalbi açıkçası benim de 😌
Seviyorsan göndereyim sana da ayıp ettin
Düşünmen yeterli valla Allah razı olsun 😊
Cümlemizden
Kıbrıs
Gazinoları 🤑
Genel de öyle
Bir gün geleceğim inşallah 🥺 Orada fotoğraf çekilmek çok havalı olur.
Gelirsen kibrisa görüşürüz
Teşekkürler
Samsunluyum
55 😂
Ayneeenn
İzmirliyim
Güzel memleket 3 kere tatile geldim yine geleceğim 😂😌
Conya. Etliekmek.
Konya'nın Manyağı diyorsun 👀
Manyak mıyım bilmem, kendi halimde sitede takılıyorum valla kimseye bulaşmadan
😅🤣 Profil fotoğrafın öyle demiyor
Ne varmış profilde🙄
Ne var oğlum gibi bakışı...
Yok bea 😂
Batman
Elêh
Petrol kent
İzmir.
Yaşamak istediğim şehir diyebilirim daha ne olsun 🙂
Boyoz, gevrek
peynir
Bizim oralısın Ardahan akraba çıkmayalım sakın 😂🤔
inşallah hadibakalım
Dondurması
Kahramanmaraş 😍
Doğru 🍬
Kaşşarı
Kars 😌
Evet
Çayı meşhur
Rizee mi?
Evet