Öğrenci evinde kalıyorum. Dolabımı kilitlesem sıkıntı olur mu?

Ev sahibinin rastgele seçtiği kişiler ile toplam dört kişilikli bir apartta kalıyoruz. Ev arkadaşlarımı pek sevmiyorum. Bir kavga ediyoruz, bir baktım konuşuyoruz. Ama aramızda bir görünmez duvar var. Hissedebiliyorum. İyi gibiler de ama sevmediğim çok huyları da var. Çoğu kez anlaşamıyoruz. Yüz yüze baktığımız için de illaki konuşuyoruz.

3 haftadır beraber kalıyoruz. Ailemi çok özlediğim için memlekete gideceğim yarın. Yanımda kalan arkadaşımdan, bende gerektiğinde bir şeyler alıyorum, vermeye de çalışıyorum ama onlara tam güvenemiyorum.

Dolabımda fazla eşyam yok ama makyaj malzemelerim falan var. Sizce giderken dolabıma kilit takıp gitmeli miyim?

Yoksa kilitlemeyeyim mı?

Çok kararsız kaldım. Bu sefer alınırlarsa diye de korkuyorum. Zaten aramız kötü.

Yardımcı olursanız sevinirim.

Öğrenci evinde kalıyorum. Dolabımı kilitlesem sıkıntı olur mu?
Cevapla