Para gerçekten tüm kötülüklerin anası mıdır?

neden insanlara statüsüne göre veya parasına, mesleğine göre saygı duyuyoruz, çok ilginç değil mi, kime göre neye göre değerliler? Bu değeri sistem mi kafamıza oturttu çünkü sosyet’e böyle sistem kurmasaydı pek’te önem veriçeğimizi düşünemiyorum.. Yani çok insanlar var okadar okumuş parası var ama insan değiller, para’nın insanlıktan daha önemli bir çağ’da yaşamamız üzücü deği mi, bazi insanlar çok varoş tek varlıkları para? Mandıra filozofun dediği gibi “ Ben para’ya karşıyım, para dediğiniz bankada dijital bir rakamdan ibaret, dokunamazsın, sevemezsin, sarılıp yatamazsın”

Para amaç değil, araç olmalı…

Ne kadar negatif inancımız olursa olsun hepimiz parayı ister ve hatta sevdiğimizi söyleriz. Çünkü her şeyden önce yaşamımızı sürdürebilmek için en büyük gereksinimizden birisi paradır. Para olmazsa, en temel ihtiyaçlarımızı bile karşılayamayabiliriz. Tüm bu ihtiyaçlarımızı karşılamak hatta istediğimiz gibi bir hayatı yaşayabilmek için paraya ihtiyaç duyarız. İhtiyaç duyulan miktar kişiden kişiye değişim gösterir. Kimi için bir ev parası 50.000 TL iken, bir diğeri için 500.000 TL bile yeterli miktar değildir. Önemli olan parayı hedefe götüren araç olarak benimsemektir. Hiçbir zaman hedefimiz çok para kazanmak olmamalıdır. Hedef kazanılan para ile ne yapılacağı ve nasıl kullanılacağı olmalıdır. Yani PARA HİÇBİR ZAMAN AMAÇ OLMAMALI, HER ZAMAN ARAÇ OLMALIDIR… Kazandığımız parayı sadece kendimiz için değil, bir kısmını yardım ve ihtiyacı olanlara destek olmak için kullanmak manevi zenginliğimizin de artmasında fayda sağlayacaktır. Birde yaptığımız tasarrufları KÖTÜ GÜN İÇİN DEĞİL, İYİ VE MUTLU GÜNLER PARASI OLARAK TASARRUF ETMEKTE bizi negatif inanç kalıplarından uzaklaştıracaktır. Yazdıklarım kuantum alan çalışmalarım sonrası edindiğim tecrübelerimin metne dökerek aktardığım kısa özetiydi. Hayatınızın her alanında BOLLUK VE BEREKET sizlerle olsun. 🍀

Para gerçekten tüm kötülüklerin anası mıdır?
Cevapla