Maddi durumu iyi olanları kıskanıyorum bu kötü bir şey mi?

Durumum kötü çalışsam bile hep asgari ücretli işler bıktım resmen arkadaşlarım çağırıyor disiraya bile gidemiyorum param yok diye

Maddi durumu iyi olanları kıskanıyorum bu kötü bir şey mi?
Cevapla