Erkekler neden kadınların çok konuşmasından şikayetçi?

İletişim dediğin zaten konuşmak üzerine kurulu bir şey. Detaylara girmesi falan dinlenmeyecek bir şey değil ki. Aceleci olmaya da gerek yok. Bazı konular sadede gelmese de olur. Sonuçta acil bir durumda kimse lafı dolandırmaz.

Konuşuyorsa sevdiği için seninle düşüncesini paylaşıyordur zaten. Ama birçok erkek bu durumdan şikayetçi gördüğüm kadarıyla.

He seni dinlemez, sözünü keser orası ayrı ama çok konuşması kötü bir şey değil bence.

Erkekler neden kadınların çok konuşmasından şikayetçi?
Cevapla