Biri beni aydınlatsın, sürekli böyle bir efsane geziyor ortada😂


Hayır bence, alakası yok. Ben hiç yurtta kalmadım, ilk seneden ev tutmuştum ama sanmam yapsınlar. Askerde sürekli koyduklarını söylerlerdi ama hisseden hiç olmamıştır :D
Ya ama midemiz bozuluyorr.
Yok ya zaten benim mide sorunluydu da diğerleri bilmeden oldu😂
Kız yurtlarını bilmem de eskiden erkek yurtlarında ve askerde yemeklere belirli aralıklarla şap atıyorlardı sebebi malum. Ama artık yasaklandı diye biliyorum araştırmalara göre şap kısırlığa yol açıyomuş.
Hep öyle söylentiler gezer zaten yurtta, askerde falan ama gerçek değil bence..
Ya da olabilir, bilmiyorum.. :))
Teşekkür ederim..
Rica ederim..
Şapın maliyeti ne kadar sen biliyor musun 🤣
Devlette para çokkk😂😂
Sen öyle san olsa yakıta boyna zam gelmezdi 🤣
O ayrı mesele😂
Sap atmiyorlardir da nerede ucuz yağ mağ malzeme varsa onu kullanıyorlardir
Oda olabilirrr ama bide diyetisyen var 😂tad tuz yokk
Diyetisyen yemeği yapmıyor 🤣
Menüyü o hazırlıyorrr hemde oranın yöneticisii
Yemekleri belirliyordur ama kullanılan malzemeleri onun seçtiğini sanmıyorum ☺️
Cevap
32Cevap
Konmuyordur
Şap kaç para senin haberin var mı? :D Bunun birde askerlikte yaptıklarını söylerler. Fakat alakası bile yok. Yurdun genel olarak yemekleri zaten iğrenç olur. Şap olsa belki biraz lezzet bile verebilir.
Ya ne bilim midemiz pertlendi ciddi anlamda herkes şikayetci.
Devlete para sorun değil😂
biz kyk dayken konuluyorddu kesin bilgi bu dışardan yemek yiyince bunu anlayabiliyorduk kızlarda söylüyor du
Ya evet midemiz bozuluyor sürekli.
yemekler bozuktur şapla alakalı değil o çorba içme sulu yemekler yeme farkedicekssin ben hep pilav falan yiordum o tarz şeylere koyamıyorlar sıvı bu
Sanmam pp de kötü olmuş instada da gördüm değiş bence.
İnstadakiler kötü müü
Anladımm bende pek ısınamdım ama normall xkskxks zorla ayarlattım kızlara beceremiyor burdakiler :/
Çekemiyorlarrr amaaa clskmxsks
Bence askerde bile konulmuyor ben pek hissetmedim sjdnd yoktur bence
Midemizz felçç var bence😂
Hdbtb alışırsiniz
şap erkekler azmasın diye askerde koyarlar kızları etkileyeceğini sanmıyorum ben aptallaşmıştım lan bana noldu böyle diye tık yok meğer şap danmış
O sende bnde hiç bir şey yoktu
Evet, genelde çorbada oluyor.
Şu anki yurdumda yok ama eski yurdumda yayla çorbasını efsane yaparlardı tuz dengesi mükemmeldi ama içince 1 hafta hareket olmazdı. 😂😂
Cemaat yurtlarında geçerli bı muhabbet bu ama çok eskide kaldı. Yediğin yemekte sana bir ilaç verilmesi tamamen suçtur. Büyük cezası var artık
Koyulmuyor çünkü millet tavşan gibi bipişiyor🤣🤣🤣
Askeriyede koyuluyor o
Ya evet yapan yapıyor da bizim midelerimizi mahvetti
Şapa geldik mi bilmiyorum. Askerde de koyuyoruz diyorlardı eğer koyuyorlarsa ürünleri oldukça dandik sanırım :)
Askerde derlerdi ama oda şehir efsanesidir. Yurtlarda koyduklarını tahmin etmem
Bi kaşık al, o kaşığa yemeğinle beraber tuz ve limon sık rengi mavi olursa şap vardır
Bunu biri daha dedi gidip limon alıp denicem. Teşekkür ederim 😂
Sadece yurtta değil bizim inşaat sektöründe ve birçok yerde bu efsane geçiyor ama biride çıkıp bizi aydınlatmıyor 😂😂
Zannetyorum sadece erkekler yurtlarında konulur en fazla
Şap kadına zarar vermez ki🙂
Ayrıca millet maliyetten kısarken niye şapa para versin 🤣
Zor durumdasın sanırım. Uzmana danışmak istersen yerinde tedavi :)
Konmamalı yani nihahaha
Kanki bu profilde kimlik değiştirmiş gibisin farklı geldin gözüme
Kötü mü ckksjxd açık konuş
Ne kötüsü kanki güzellik doğanda var 😉
Teşekkür ederim de içime sinmiyor resimler ckskcks
Detaycı prenses 😊🤩
Cidden var mı böyle bir şey
Öyle bir söyleti varrr
Konulsa ne konulmasa ne isteyen istediğini alır. kalkmazsa aha bunu keserim şap ta neymiş pehh😈
Askerde var diye duydum ama kyk gibi yurtlarda yoktur herhalde ya :D
Aynenn şap konulduğu için yan odadan şap şap sesler gelirdi hep
Yurtlarda konulmuyor askerde yapılan bir uygulama bu 😃
Hahah artık öyle bir şey yok.
Konuyorsa da hiçbir işe yaramıyor😂
O zaman denk gelmemişin
Şap ne sjsjs
Inşaat şapı😂
Hak edenleri üstüne oturtmak gerekiyor jdjss
Neyyyy
Ahahaha yok Bi şey yasocum😀
Bence de olmasın😂
Etkileşim içerisindeyim sjsjss
millet ondan tavsan gibi
Azmazsan 1 ay boyunca atmışlardır
Yok alakası yok
Kadınlarda olmaz sanırım :D
Güzel efsane ama gerçek gibi
Yok knk
Yok daha neler
Bizim yurtta olmadı
sanmam
konuyor
Bilmem.
O ne demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?