Aile & Toplum En huzurlu hissettiğiniz ortam nedir? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Super soru teşekkürler! 🥳 En huzurlu hissettiğiniz ortam nedir? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Yalnız kaldığım her hangi bir yer 0 0 Yorumla
kimleraldı Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 517 cevap paylaştı. Tek başıma kaldığım her yer ve de kalpten sevdiklerim yanında olduğum her yer. Benim için kişi önemli , bir gün huzurlu olduğum yerde ertesi gün huzurlu hissetmeyebilirim. Yerin önemi yok kiminle olduğumun önemi var 0 0 Yorumla
bukimyaaa Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Doğada o ağaçların kuşların gökyüzünün sessizliğin verdiği tat bile bir başka 1 0 Yorumla
HüSeYiN_3301 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 68% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 978 cevap paylaştı. Yalnız biri olduğum için sorun olmuyor 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Yalnızlık = huzur çoğu zaman doğrudur. Yorumla HüSeYiN_3301 +1 yıl Ben sadece beni seven bir kız olsun istedim hep ama olmadı Yorumla
zirkonn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. denizde olduğum andır 1 2 Yorumla Soran +1 yıl Aynen Yorumla zirkonn +1 yıl heleki sırt üstü yatmışsam gökyüzüne bakıyosam o anda gözlerimi kapatınca tüm dertlerimden arınıyorum Yorumla
legolas38 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Tek başıma bir su kenarında çimenlerde uzanmak 0 0 Yorumla
Konya_Beyefendisi42 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Evim hanımefendi 1 0 Yorumla
sanki_freud Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yatakta yan yana 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı. Odam 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Yalnız kaldığım her hangi bir yer
Tek başıma kaldığım her yer ve de kalpten sevdiklerim yanında olduğum her yer. Benim için kişi önemli , bir gün huzurlu olduğum yerde ertesi gün huzurlu hissetmeyebilirim. Yerin önemi yok kiminle olduğumun önemi var
Doğada o ağaçların kuşların gökyüzünün sessizliğin verdiği tat bile bir başka
Yalnız biri olduğum için sorun olmuyor
Yalnızlık = huzur çoğu zaman doğrudur.
Ben sadece beni seven bir kız olsun istedim hep ama olmadı
denizde olduğum andır
Aynen
heleki sırt üstü yatmışsam gökyüzüne bakıyosam o anda gözlerimi kapatınca tüm dertlerimden arınıyorum
Tek başıma bir su kenarında çimenlerde uzanmak
Amnemin dizi ve evim.
Evim hanımefendi
Balkonum🏠
Yatağım ve loş ışık
İçkili ortam kafam 1500 tamamdır
Manitamın yanı.
Sahil kenarı
meydan kalabaliginda
yatagım
Yatakta yan yana
Odam
Mezarlık
Yalnizlik
Yatak