Arkadaşım bilgisayar hediye etmişti, satmak zorunda kaldım. Şimdi geri istiyor, vermek mi gerek?

merhaba. tam 1 sene önce arkadaşım bana bilgisayarını hediye etti. 6-7 ay sonra ciddi bir ekonomik kriz yaşadığım için bilgisayarı satmak zorunda kaldım. geçen seneden beri zaten görüşmeyi kesmiştik, arkadaşlığımız bitti. şimdi benden bilgisayarı istiyor ama verebileceğim bilgisayar yok çünkü hediye etmişti. beni şikayet edebilir mi ya da dava açabilir mi? sizce ne olur teşekkürler

Arkadaşım bilgisayar hediye etmişti, satmak zorunda kaldım. Şimdi geri istiyor, vermek mi gerek?
Cevapla