Annem eve giriş çıkış saatime sürekli karışıyor, sizde de böyle bir durum var mı?

Arkadaşımın yanından saat 7 de ayrıldım. Yoldayım.

Saat 8 bile olmadan beni arayıp eve geç kaldım diye bana kızıyor. Asla karışamıyor fakat kızma sebebini anlayamıyorum. 26 yaşındayım ve bu durum gerçekten canımı sıkıyor.

Karanlık oldu diye endişeleniyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Neden geç geliyosun bir daha geç kalmayacaksın diye asla karısamıyor fakat gereksiz yere kızıyor
Annem eve giriş çıkış saatime sürekli karışıyor, sizde de böyle bir durum var mı?
Cevapla