Başkasını bulunca satan ama çok sevdiğiniz arkadaşa nasıl davranmak lazım?

Kardesim dedigim bi arkadasım var zor zamanlarımızda hep birbirimizin yanında olduk, gerçekten çok değer veriyorum ona o da bana veriyor (galiba). Ama neyse konuya geliyim bir baskasını buldugunda beni bırakıyo sanki hiç yokmuşum gibi davranıyor daha önce yaptıgında bir şekilde geri düzeldik ama yine aynısını yaptı. ondan baska kardesim diyebiliceğim bir insan yok. yani onu onca yasanmıslık varken bırakamam, ama o beni bıraktı. çok ihmal ediyor, birlikteyken yanımıza biri gelince beni unutuyor. çok üzülüyorum. napmalıyım?

Başkasını bulunca satan ama çok sevdiğiniz arkadaşa nasıl davranmak lazım?
Cevapla