Son zamanlarda kadınlar çok açık giyinmeye başlamadı mı?

Yahu ileride teyze, anne, hala olacak kadınlarsınız, azıcık şu mahrem yerlerinizi örtseniz, kapansanız kötü mü olur? Bu dünya, yalan dünya. Bu işin bir de öteki tarafı var, mahkeme-i kübra'sı, mizan terazisi var, yahu açık giyinmeyi bıraktım, bikini giyerek, denize giren kadınlar var, ayıptır be, günahtı be, yazıktır be.

Son zamanlarda kadınlar çok açık giyinmeye başlamadı mı?
Cevapla