5000 kişiyle yazıştım hiç kimseye ısınamıyorum? Hiçbir erkeği sevemiyorum?

5000 erkekle konusmusumdur ya toplam ( öylesine, yazanlara cevap vs flörtten bahsetmiyom yanlis anlasilmasin) hiç sevgilim olmadi. Ne kimseye isinabiliyorum ne asik oluyorum. Sadece 1 kez birini çok sevdim 2020de savasmaya hazirdim zor olsada yolumuz. Oda biraktı beni. Simdi evli. Birtek bu. Baska kimseyi nr seviyorum ne isinabbiliyorim. Gercek hayattada biri cikmiyor karsima anlamiyorum ben neden olmuyor? Sorun mu var? Evet utangacim ama benim kismetim niye acilmadi peki 22 yasina giricem kucuk degilim ki

5000 kişiyle yazıştım hiç kimseye ısınamıyorum? Hiçbir erkeği sevemiyorum?
Cevapla