Sizce böyle takıntım neden var? ne yapmalıyım?

Mesela hepimizin tüyleri var elbette ama bir ulaşım aracına bindiğim de falan bir utanma geliyor aslında özgüvenim var ama yok gibi de :D yani kollarımda bazen ufak tefek tüyler olabiliyor lazerede gittiğim için bir şey vuramıyorum çıkan tüyler oluyor çok takıntılıyım ya acaba çok mu kötü görünüyor insanlar bakıyor mu bakmasalar bile bakıyor gibi hissediyorum bakımsız olduğumu mu düşünürler acaba diyorum zmsösöeşe kafayı yedim ya

Sizce böyle takıntım neden var? ne yapmalıyım?
Cevapla