⭐ Sessizce pusanlar ayrı bir dava konusu tabi. Dost gibi yanaşanlar şu an ki mevzu. Burada püffff noktası "sizinle başedemeyeceklerini çakozladıklarında" taktıkları yeni maskeler!!!⭐
Kanmam ki. Bu durum başıma gelmedi de değil, uzun zaman önce vizyonsuz, kalitesiz kişiler beni bertaraf etmeye çalıştılar ki onların bir ederi yok gözümde, tamamen birbirlerine yakışan karaktersiz kişiler, sinsi, ikiyüzlü, birbirlerini sevmedikleri halde birbirlerini tutan. Birbirlerini sevmedikleri halde birbirlerini seviyormuş gibi davrananlar.. Avam, gereksiz, sinsi, sevimsiz bir topluluk. Seni iğnelerken dahi kırıta kırıta laf sokan, sanki iyi niyetliymiş gibi laf vurduran zavallılar, leşler. Bir arada hareket edip, içten içe birbirlerine karşı sevgisiz olan yaratıklardan ne bekleyebilirim ki? Önce hadlerini bildirdim, canlarını yaktım usulünce, telefonumdan sildim, sonra da muhattap olmadım ama beni kendileriyle zorla muhattap etmeye çalıştılar, davet ettiler, davetlerine icap etmedim, cuma mesajı attılar, mesajlarını okumadan sildim, aradılar, lafı ağızlarına tıkadım, terkedilmenin, reddedilmenin daniskasını yaşattım onlara. Abla diye hitap ederdim kendilerine, o sözü de esirgedim onlardan, onlar benim ablam değil, ablam gibi de görmüyorum hiçbirini, o sözü benden tekrar duymak istediler, içten içe üzüldü birisi, ses tonuna yansıdı bu durum, buzları eritmeye çalıştı/lar ama nafile, bir kez birisini sildim mi asla gerisi olmaz, sokakta görsem görmezden gelir geçerim. Onları birbirlerine bıraktım, birbirlerini yesinler, her yerde de ifade ettim hakkımı helal etmeyeceğimi. Ben öyle tartışmam, haddini bildirip hayatımdan çıkarırım. İnsan ölçülü davrandığı zaman düşmanları ayağına geliyor, reddedip reddetmemekte kişiye kalıyor, ben hakkımı reddetmekten yana kullandım ve onları da pis kalbleriyle bıraktım, işte buna da huzur diyorum ☺
Merhaba. Bazen maalesef ki iş hayatında böyle kişiler çıkabiliyor mesafeli oluyorum aynı amaç için çalışsak bile. Yok sayarsan mecbur yüz yüze gelmek zorunda kalacaksın
yapacak bir şey yok bu minvalde karakterli insanlar hep çevremizde var olacaklar zaman içerisinde onlarla onların anladığı dilde konuşmayı ve hak ettiği şekilde davranmayı öğrendim..