Ülkemizin doktorların bu kaprisi de nedir böyle?

Boş boşuna mı hipokrat yemini ediyorlar? Bugün aile hekimine boy ölçümü için gittim. Sadece benim aile hekimim baya kalabalıktı. Diğerleri bomboştu. Dedim herhangi birine gideyim. Ne ki boy ölçümü 3 dakika bile sürmüyor. Neyse kapıyı çalıp herhangi bir aile hekimine gidip benim aile hekiminin kabalık olduğunu ve sadece boy ölçümü yapacağımı söyledim. Ve kapris bir söyleyişle yapamayacağını, kaşları çatık bir şekilde omuzları vücudu silkerek kendi aile hekimime gideceğimi söyledi. Yahu hipokrat yeminin hayrına yapaydın be. Ama ben de öğretmen olduğumda yemin ederim ki bir doktor çocuğu ile ilgilenmeyeceğime ant içtim.

Güncellemeler
+1 yıl
Ve bugünden itibaren doktorlar hakkında söylemi hakkında Cumhurbaşkanı Erdoğan'a hak verdim.
Ülkemizin doktorların bu kaprisi de nedir böyle?
Cevapla