Sosyal medya benim için ikinci bir dünya değildir. Olmasa da olur demek daha doğru. Peki ya senin için bu mecranın yeri nasıl?

Sosyal medya benim için ikinci bir dünya değildir. Olmasa da olur demek daha doğru. Peki ya senin için bu mecranın yeri nasıl?

Instagramı pek aktif kullanmıyorum dikkatli kullanmam gerektiği için tweeterda aynı şekilde genel olarak akşamları burası wpde aktif oluyorum ama sosyal hayatımda da aktifim sadece bugün boştum baya bi aktif oldum burada 😂
Sosyal hayatım yok hep evdeyim senelerdir hiç evden dışarı da çıkamıyorum gençliğim hep eve kapalı geçti internette de sadece burada takılıyorum tek sosyalleştiğim yer burası
İkisine de yetecek enerjim var şimdilik..
Double aktif.. :))
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Bu aralar hasta olduğum için sosyal medyada aktifim 🥺
Hasta canınızı yerim efendim
Teşekkür ederim 🌸
Ne demek beyefendi 😌
Cevap
6Cevap
Sosyal medyada
İkisindede aktifim ama sosyal hayatım biraz daha baskın
Merhaba. Sosyal hayatımda daha aktifim nadir olsa da sosyal medyada da.
Sosyal hayatimda elbette.
Eşit ilerliyor
İkisi de değil 🤣
Sosyal hayatta daha aktifim
Her ikisinde de aktifim
Sanalda. Reelde asosyalim🤭
Fark etmiyor ikisinde de aynıyım
Sosyal medyada
sosyal hayat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?