Yarım saat önce şikayet ettim zabıta kapıya dayandı, bıktım bu kadından ölsede kurtulsam artık yaaa.
Ölme büyüsü felan bilen yok mu 😠
Yarım saat önce şikayet ettim zabıta kapıya dayandı, bıktım bu kadından ölsede kurtulsam artık yaaa.
Ölme büyüsü felan bilen yok mu 😠
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
hayır hiç olmadım.
Soruyu sakincalidan alalım arkadaşlar 😀😀
Bi gönderemediniz kadini gitti he
Ay süper modum etme gitme bir daha olmaz dkckkf.
Eşek cennetine göndercem o zilliyi.
Şikayet edin yönetime atsınlar ya
Sence ben böyle bir şeyi yapmamış mıyımdır?
Yine et olmadı tekrar et milleti kışkırt yine edin 🥴😀😀
O kadar sabırlı bir insan değilim ben.
Hii oldum yönetici iken yolsuzluk davası açtılar 😏
😄 Geçmiş olsun
Daha önce böyle bir durum yaşamadım ama yaşamakta istemezdim açıkçası zaten boşa demezler ev alma komşu al diye
Olmadım ama eski komşumla kan davasının eşiğine kadar gelecek olaylar silsilesi yaşadım
Tepinen duran komşular kadar kötü bir şey yok
Az kaldı olucam.
Ses mi yapıyor?
Her pisliği camdan balkondan atıyor, pencereler yanmış yağ ile kaplı, silmekten yıldım silmiyorum.
Benimde tepede ki sandalye masa itip çekiyor sürekli.
Belaya kalıcam da ne zaman.
Şikayet ettşm6ben bugün tekrar, ölsede kurtulsam
Sjdöfmf kemanı n'aptın?
Al çal sende sabaha kadar dinlesin ahhzözxç
Hevesimi kırdın 😄
Ben de gittim resim kursuna kaydoldum fkfkg.
Çaydanlık çizmeyle başlayıp nü'de zirve yapıcam. 😅
Hevesini mi kırdım ajzöxnf o kadar gaz verdim hatta nasıl kırdım yaa. Dil ile keman arasında kalıp resim seçmek 10/10 hareket wşklşkwşk
😅 Bir şeyler yapmam lazım artık anlıyor musun, sığamıyorum eve. Keman için çok geç kaldım, dil kursuda keyif vermez.
Platesede kayboldum 😄
Vaktimi sürekli bir şeylerle doldurmak çok meşgulüm demek istiyorum.
Anladım ama hiçte geç kalmamıştın kolundan tutup kursa yazdırasım geldi yeminle, o kadar git git dedik wşklşk
😄 Resim kursuda fena değil, klasik müzik eşliğinde yerli frida Olurum belki 😄
Beni de çizersin mi bir ara djjf
😄Hiç o riske girme, kendinden soğuma fjfjg.
Ahahahhss
Niye naptı bu komşun sana
Ne bulsa balkondan atıyor deli karı.
O zman hk etmiş 😂
Kimseye haketmediği bir şey yapmam ben.
Dövdürelim mi
O kadarda değil 😄evde beslediği kazındı kaçırıp keselim fkgkh
Oha kaz mı var evinde çok güzel olur bak kaçırıp keselim
Yaa var tüyünü pisliğini hep atıyor.
Zabıtalara söyledim onlarda ilk şaşırdı, içerden kaz sesi geliyor diyorlar cidden varmış dediler fjfjg.
Devlet bile şaştı kaldı 😄
Geldi yani zabıta 😂😂
Tabii ki geldi, bu kadar hızlı olmasına ben de şaşırdım.
Kapıyı açmadılar ama zabıta diyince.
Yok, olmadım. Kötü bi durum👀
10 liraya ölme büyüsü yaparız elhamdülillah
😄Yook vebali büyük.
Allah görsün
Teklif var ısrar yok asdjdk
Kanıma girme sakince uzaklaş djdkg
Olmadık hiç
Olmadım geçmiş olsun
olmadık
Hayır,
hayir cok sukur
Niye şikayet ettin
Obsesif çünkü sürekli ses yapıyor, temizlik yapıyor çöpleri balkondan atıyor, bize zarar.
Aaaa ne ayıp