Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İnsanlığa çok büyük zararları olan bu tür oluşumlara karşı olmak bir insanlık vazifesidir. Bunlar tarih boyunca kendi çıkarları uğruna medeniyetleri hep gericiliğe mahkum etmişlerdir. Dini ve milli duyguları kullanarak insanları afyonlayıp, uyuşturup, aptallaştırıp, köleleştirirler. Bu işin doğru bir usulü yoktur. Hepsi başta iyi başlayıp, daha sonra gittikçe bataklığa dönüşür. Hiçbir zaman iyi sonuçlanmaz. Dolayısıyla hepsi mutlaka yok edilmelidir.
Cevap
6Cevap
Evet karşıyım
Ben dine bağlı bi insanım sohbetler bana mantıklı gelşyor yani bu youtubeda hayalhanem gibi mesela onlar dini anlatıyor hz ömerin hayatı hz osman hayatı sahabalerin hayatları falan çok iyi oluyor yani bilgiler çok kıymetli ama böyle işte oo şeyhim diyip ayaklarına kapananları falan doğeu bulmuyorum
Olabilir bunu bilmiylrum ama ben almam gerekeni alırım
Bana bu saydıklarımın hayatları lazım
Öyle bir şey var mı bilmiyorum kimseye iftira atamam ilk defa sizden duydum
Link falan video atabilirmisin merak ettim
Teşekkğrler
Aga ben kimseyi dinlemiyorum bu tarzlarda dediğim gibi sadece bu sahabelerin hayatları falan ilgimi çekiyor ben neyin doğru neyin yanlış olduğuna internetten bakmam bakacağım yer ilk kuran olur orada yoksa hz muhammed sav olur
Atatürkün yaptığıda yanlış ki onunda işi zor cezayı o kesemez hüküm sadece Allaha aittir Atatürk te temiz biri değil zaten birçok kitabında dinle ilgili kötü şeyler söyliyor hafızlara beyni sulanmışta diyor ben kimseyi onaylamam bu konuda
Başka biryerden bulursam istedigim sahabenin hayatını ordan izlerim
Ordan izlemek zorunda dğilim
Atatürkün astığı hocalar normal hocalar değil. Feto gibi bölücü terör örgütü hocalarını astığını düşün, şu an feto asılsa kimse neden asıldı demez. Ayrıca Atatürkün dini kendisini ilgilendirir. İnsanların doğru kaynağa ulaşması için şu an imamlarım ekmek yediği diyaneti kuran Atatürktür. Ayrıca kuranın şu an kullanılan ilk Türkçe tercümesini yaptıran kişi Atatürktür. İnsanları dinine göre değil de faydalarına göre sınıflandırmanızı öneririm. Yoksa Taliban da Müslüman :D
Yaptıkları ayrı bir şey onları demiyorum bir kişi hakkında hükmü Atatürk tek başına veremez dinde böyle bir şey yok bundan bahsediyorm
Hükmü devler büyüğü veremiyor işte by bilgiyi hangi kitaptan Aldın Allah böyle demiyor sen devleti yönetsen gözünle bir kişinin zina yaptıgını görsen sen o adama ceza veremessin şahidin lazım
Teröristlerden bahseden kim ya Ben şapka giymedi diye asılanlardan bahsediyorum
Dini anlatanlardan arapça ezan arapça kuran okuyan normal insanların hapise atılmasından bahsediyldum
bunların hepsi tarikat mensubu terorist insanlar. Atatürkün yanında Atatürkle baba oğul ilişkisi içerisinde olan İmam neden asılmadı? Meclisin açılışında arkada dua eden hocalar imamlar neden asılmadı? At gözlüğü takmışsınız biraz bakış açınızı değiştirin. Size şunu diyeyim şu an burada bu konuşmayı yapabiliyorsak Atatürkün zekası ve savaşan dedelerimiz sayesindedir. Böyle iftiralarla yatacak yeriniz yok, bu nankörlüktür.
Ne iftirası aga yaşlılara sor bütün arapça kuranlar toplandırıldı Allahu ekber bile diyemiyordu bir tane imam hep türkçeydi benim hangi kştabı okuyacagımın özgürlüğü elimden alındı ben Hz muhammedin sarığını takmak şstiyorum ben neden şapka takmıyoeum diye cezalandırılıylrum bunların neredi mantıklı söylermisin bem hz muhammedin sarığını giymekstiyorum zorla niye şapka takıyorum nerde özgürlük benim haklarım nerde arapça kuran okuyup öğrenmeye çalıştıında beden insanları toplayıp karakola götürdüler eski insanlarla konuş onlar sana anlatır bunları
Arap dediğin hz muhammedin sarığı peygamber belliki sen inançsız birisin o yüzden tartışmak anlamsız
Ayrıca benim kimse ne giyeceğime karışamaz arapsa arap sanane benim özgürlüğü kısıtlayamazsın bu hak kimsede yok savunduğun adam özgürlükçü değil
Sarıkla ilgili okadar hadisi şnkar ediyosn müslüman kalamassın
Sarık peygamberin sünnetidir
Okadar hadisi inkar ettin sadece çölde sıcak için takıyorlar diyosun
Oy kullanmak bi özgürlük değil ben bu dünyaya ibadet etmek için geldim ve benden ezan ve kuran alındı sen hala özgürlük diyosun istediğim şeyi kafama takma özgürlüğüm alındı sen hala oy diyosun
Oy kullanmanın nesi ayrıcalıklı
Halk devlet yönetiminden anlamaz o yüzden oy vermemeli sen ne anlarsın devlet yönetimindende kime neye göre oy veriyosn 😂
Ben neden cübbe giydiğimde beni karakola götürüyor nasıl özgürlükçü bu adam
Özgürlüğü nedense dini şeylere gelince sınırlanıyor
Hala bambaşka bir şey anlatıyosun ben rahatça neden kuran okuyup ezan dinleyemedim neden arapça kuranlar toplandı diyorum sen hala bambaşka bir şey anlatıyosun ben arapça okumak istiyoeum ya özgürüm sanane kardeşim sanane mk canım sanane benim okudugumdan be beyinsiz sinirlendirme beni sanane benim okudfum kitaptan sanane ne giydiğimden sen kimsin karışıyosun birde özgürlükçü diyosun
Sen kimsin de hafızlara beyni sulanmış diyosun
Kim oluyor Atatürkte insanların beynini uyuşturuyor islamiyet diyebiliyor
aynen kardeşim giyimine, kuşamına, sarığına karışılmış :D
www.google.com/imgres
Yuh çüş yani sarık takmak isteyen serbestmiydi çüş derler adama
Mevzu ne giyip ne giymediğim değil bunu bile idrak edememişsin
Kimse özgürlüğüme karışamaz olay bu
Arkadaş önemki değil çok şükür namazım var arkadaş yeri gelşr çıkarı için seni satar kardeşim diye gezdirdiğiniz adamlar arkanızdan her haltı konusuyor arkanızdan arkadaş beni kurtarmıcak beni amellerim kurtarıcak
Senin uslubundan belli zaten nasıl biri oldugun hiçbirşeye saygın yok
Neyi giyip neyi giymemem gerektiğine bile karışma hakkını kendinde bulabiliyosun
Müslğmanlığın bile tartışılır
Deli ye bak benim yorumuma gelip beni susturcsk yorumları * hakkı sendemi bendemi bi bak bakalım istersem her yazdıgını silebilirim deliye bak benim yorumumun altına gelip yazıyor beni susturuyor 😂
Heh şöyle ya gerçeği göstrr sen bi dinsizsin heh şöyle
Bi bak bakalım atatürkün yasakladıgı şeyler bugğn var mı sizmi ilerlemişsiniz bizmi
Atatürkün unutuldu kimsenin sevdiği yok sksks
Mezarında adamı inim inim inletiyolar Şu an
😂😂
Bu toprakları sıfırdan Atatürkmü aldı yoksa benim cübbeli sarıklı Atalarımmı 😂
Atatürke bi ilahlık vermediğin kaldı 2 diz çök bari anıktabire gidip
İyi yaptın kral haydi Kendine iyi bak 😂 ne çektirdiysek size baksana hakaretler kesilmiyor İyi bi kul olmuşuz demekki Allaha bir müslümanın yaptıkları kafirin zoruna gitmiyorsa tam iman edememişiz demektir çok şükür yspmışız 😂
Tesadüfen meydana geldin kardeşim kdkdkd
Benim yorumumun altındasın skskkssk gidebilşrsin benim burası skkdkd
Sen öyle yasınca hakaretten ceza almıcafını sanmam da ilginçmiş
Ne davası la burdan şikayet ettim birde gereksşz şnsanlamı uğraşcam daha övündüğün Atatürkün ğlkesinde yaşayamıyon ekonomi için Atanın memleketini bile satmışsın 😂
1milyon dolar teklif etseler Atana sabah akşam söversin skdkkd
tarikatların bazıları dini öğretirken bazıları ise şeyhe tapmayı öğretiyor. Dini öğretenlere saygım sonsuz. şeyhe tapanlara uyuz oluyorum
İnsanları ayrımlaştıran her şeye karşıyım
Tarikata karşı olmamak delilik mk
Evet karşıyım fazlasıyla?
Her şey usulünce olursa karşı değilim.
Yoo sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?