Geceniz nasıl geçiyor iyi kötü güzel?

Son üç gecedir çok güzel. Serin , rüzgarlı ama üşütmüyor…

“İki şehri var gecenin, biri gözümde
tütüyor, birinin dumanı üstünde yağmur
gibi çöken siste, bana bu uykusuz
şehri niye bıraktın, göze alamadığım
bir şehrin yerine bütün şehirlerdesin,
gece değil istediğin hayli karanlık”
Geceniz nasıl geçiyor iyi kötü güzel?
Cevapla