
Kimilerine göre klişe gelebilir. Ama hal, hatır sormak..
Bana göre değeri ifade eder.

Kimilerine göre klişe gelebilir. Ama hal, hatır sormak..
Bana göre değeri ifade eder.
Hamdolsun iyiyim.
İyi olan geçmişin bazı yüklerinden kurtuldum, kötü olan dostlarımı habersiz bıraktığım için fırça yedikçe yiyorum :)
Cevap
9Cevap
Kötüyüm şu an
Kötüyüm abla iyi değilim artık geberip gitmek istiyorum bana bişey katmadı bu dünya sürekli düşünmekten beynimden yanık kokusu geliyor Ben su muyum bunları kaldırim?
Ne iş yapıyorsunuz
Teşekkür ederim iyiyim sizde iyisinizdir inşallah gayet güzel bir gün geçirdim olumsuz hiç bir şey yaşamadım.
iyiyim..
bu gün güzeldi dünde öyle hayatımda güzellikler yer buluyor sağlığım birazcıık kötü mevsimsel hastalık ona da katlanıyoruz..
İyi olan denize girdiğimde tüm gün huzurlu olacağım sandım lâkin hasta oldum
İyi olan: uzun zamandır ara verdiğim ney derslerine bugün tekrar başladım.
Kötü: beğendiğim bir erkek vardı, görüşmeyi keselim dedi bugün. Azıcık tadına baksaydım da öyle gideydi iyiydi.
Ney çalman çok farklı sen ona odaklan bu saatten sonra oraya odaklanmak akıllıca değil doğrumu?
hiç iyi değilim. artık her şeyden bıktım usandım yoruldum :/
Sağlıklıyım bu en iyisi. Kötü olduğum şey bana kalmalı :)
Bu günümüze şükürler olsun
Merhabalar
Bana göre bugün biraz buruk geçti.
Monoton geçti günüm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?