Pestili kendim yapıyorum ama cevizli sucuğu alıyorum ve çok seviyorum.


Muskayı hiç görmedim. Pestil ile cevizli sucuğu yıllar önce yöresel lezzetler festivalinde gördüm; ama fiyatlarının aşırı pahalı olmaları nedeniyle alamadım. En iyisi çok param olursa ve arabamla Türkiye turu yaparsam, o zaman alabilme ve tadabilme şansım olur.
Antep fıstıklı muska yaz gör nette çok leziz kesinlikle yemelisin.
Gece karnım acıktığında, mutlaka mutfağa giderim, ve cevizli sucuğu, sen çok dinlendin gel buraya der, hop mideye indiririm. Pestil ve muska hiç tatmadığım yiyecekler, ancak cevizli sucuk bambaşka hanımefendi.
Pestil ve muska tavsiye ederim beyfendi hele ki Antep fıstıklı muska tadından yenmez efem.
Cevizli sucuğun üzümle yapıyoruz güzel ve doğal. Diğerlerinde glikoz şurubu katılıyor. O yüzden tüketmiyorum. Pestil vs gibi ürünleri de kendimiz yaparız 😊
Ellerinize sağlık afiyetle yiyin.
Cevap
27Cevap
Pek sevmiyorum.
Çok güzel be ablam
Senin hatrına denk gelirsem yerim abla
Cok severim, cocuklugumuzun abur cuburu , cerezi bunlardi. Dun ben de seftali ve kizilciktan pestil yaptim. Balkondalar umarim lezzetli olurlar. 😊
Paylaşırsan bizimde gözümüz şenlenir ellerine sağlık canım.
Kurutmayi basarirsam elbette aklimda olsun.😊
💐🥰
Cevizli sucuk her yerden alınmaz sağlıksız glikoz mısır şurubu ne olduğu belli olmayan kanserojen dolu piyasa
Vallahi ben alıyorum ya sadece ben yediğim için dikkat etmiyorum
Aldığın yerlere dikkat et şimdi üzüm zamanı doğal iyisi var yani
Bir maraşlı olarak böyle şeylerin tiryakisiyim diyebilirim heleki çift sucuk her gün yiyebilirim tadı mükemmel bir şey çok sağlıklı
Bende Gaziantep liyim ablacım bende çok seviyorum.
Konu etiketi yine yanlış 😅 Ne istiyor bu KS senden? 😄😄
Pek sevemedim bunları ben ya, tatsız geldi..
Beni sevmiyor KS 😂
Seni sevmeyen ölsün, az sonra KS kapanacak 😂
😂😂😂
Bizik koyde yapiyorlar, bazen annem yapiyor yuzde yuz dogal. Hele kişin harika oluyir
Hemde nasıl el emeği göz nuru.
Sen yapiyor musun?
Bayılırım olsada yesek burada ama yok nadir bulunuyor Almanya'da
İlla ki satilan yer vardır bence.
Köln şehrinde var orasida bana 300 km
Evet çok seviyorum çok güzel ve lezzetli sağlık içinde oldukça faydalı hepsi.
Evet balım bende çok seviyorum.
Cevizli sucuk yerim
Pestil eh işte
Muska hiç bilmiyorum ne olduğunu
Bence tatman lazım.
Yemek konusunda yeniliğe kapalıyım
elde pestil kuru yemis bulunuyor
5396349394
Ben kendim yapıyorum sen benden ql
*al 1 kilo pestil 600 lira
Çok güzel tatları var severim bende😋
Bende çok seviyorum balım.
çok sık almam ama severim güzeldir
Arada bir güzel oluyor sürekli oldu mu bayıyor zaten.
Aynen
Hayır hiç sevmem.
Peki lezzetler ve zevkler tartışılmaz
Ama çok lezzetli yaaa
Evet hemde çok lezzetli.
Hayır şekerli şeylerle pek aram yoktur
Bunları yiyince sıkıntı oluyor.😅
Cevizli sucuğu severim ama ateş bastırıyor.
Evet enerji veriyor biraz
Afiyet olsun
Teşekkür ederim canım benim.
Rica ederim kuzum
yalarım bayılırım
Yalama ye insan gibi.
severim :)
Bende çok seviyorum.
cevizli sucuk güzel yapan yerlere denk geldikçe alırım mutlaka :)
Güzel olur
Evet çok güzel oluyor.
Ne güzel birde kendin yapabiliyorsun 👍
Çok severim
Bende çok seviyorum dostum.
hepsi efsane lezzetler
Evet kesinlikle katılıyorum
eskiden severdim
Sonra ne oldu?
Sevmiyorum şimdi
Cevizli sucuk yerim.
Bende seviyorum hepsini hemde.
Çok severim
Bende çok seviyorum canım
Severim
Sevilmeyecek gibi değil ki ama.
Hemen pestilden sipariş verelim 😄
Tarif vereyim bence 😂
Severiz 🥰
Ben de çok seviyorum
Kendin mi yapıyorsun?
Çok…
Çok severim
Çok severim
Hayır sevmem.
Anladım saygı duyarım
çok severim
Bende çok güzeller
Adama adamı azdırıyor
Severim
Bende çok seviyorum.
Evet çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?