Uzun zamandır yoktum merhaba KS?

Askerden geldim. Görevimi bitirdim

Ama Türkiye'de değişen yine bir şey yok. Yine sosyal medyada saçma sapan şeyler var. Dizilerde yine saçma hayatlar var. Etrafta yine ama yine boş şeyler var her şey çok pahalı olmuş. Vay be anası şaşırt bir kerede bizi diymi. Bi de özgürlük gibisi yokmuş haaaa

Uzun zamandır yoktum merhaba KS?
Cevapla