Bıktım artık bıktım.
Parası kalmamış geliyo bana sinirleniyo. Sonra ben sana bişey yapmıyorum diyo. Kavga ediyo hep aynı şeyi yapıyor.
Çok uğraşıyor benimle sanki para var bende anasını satayım.
İçimi dökmek istedim. :'(
Bıktım artık bıktım.
Parası kalmamış geliyo bana sinirleniyo. Sonra ben sana bişey yapmıyorum diyo. Kavga ediyo hep aynı şeyi yapıyor.
Çok uğraşıyor benimle sanki para var bende anasını satayım.
İçimi dökmek istedim. :'(
Bazı konularda uzaklaşmak doğru olan ne zaman sataşsa kendi içine odana çekil ilgilenme. Zamanla susuyorlar, aile sonuçta kaçamazsın bazı şeylerden fakat uzaklaşmak şart oluyor. Varsa imkanın bi iş bul çalış kendi ihtiyaçlarını karşıla.
Odama gidiyorum odama geliyo ya :'(
İnşallah çalışıcam yetti artık.
Korkudan değil söylüyorum ama saygısı yok. Takıntılı.
Iyi yapıyorsun ya.. Bende duymam inşallah. Sağoll...
Bende alınganım :D
Boktan derken?
Ha evet anladım şimdi. Teşekkürler çok sağol dinlicem seni
Cevap
1Cevap
Çalışmıyor mu baban
Hayır
Bağırıyor beni suçluyor bişey yapmıyorum sen yapıyorsun diyor
Normalde sinirlenmeyeceği hareketlerime sinirleniyor. Günah keçisi ben oldum bıktım bu haksızlıktan!
Anne babalar yaşadıkları sıkıntılar ve sorunları sinir ve öfkelerini çocuklarından çıkarırlar. Bu yanlış bir durumdur. Zaman geçtikçe çocukları bu yüzden düşüncesiz kararlar vermeye başlarlar. Bu psikolojik bir hastalık haline gelir. Asıl suçlu aslında onlardır susmayarak bunu onların yüzüne vurmak gerekiyor. Bazen duymak istedikleri bu oluyor kötü de olsa.
Evet çok yanlış. Asla kabul etmiyor söylüyorum. Bide üstüme gelmeyin diyo ama o üstümüze geliyo.
Hepimizi suçluyor o zaman. Terbiyesiz diyo, özür dilemen lazım diyo
Evet :(( iş bulup ayrı eve çıkmak istiyorum..
Eyvallah inşallah dururum.
Haklısın ya.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?