Evi satmak istiyorum kiracı zorluk çıkartıyor?

babamın kiracısı var ve çok gıcık bir tip. evi satmak istiyoruz ancak sorun çıkartıyor. emlakçıyla görüşmüyor. evi ben babamdan kendi üstüme alsam noterden ihtar çeksem kendim oturacağım diye daha sonrasında 6 ay içinde evden çıkması gerekecek. acaba üzerime aldıktan sonra daireyi satmamda bir sakınca olur mu? var mı bilen. çünkü kiraya veremiyorsun 3 yıl boyunca. zaten derdim kiraya vermek değil satmak.

Evi satmak istiyorum kiracı zorluk çıkartıyor?
Cevapla