Sizce insanın annesine her şeyini anlatması yanlış bir şey mi?

Biri laf atsa ya da biri bir şey dese hemen anneme söylerim. Bir şey olduğunda anlatırım. Çocukluktan beri böyle alıştım. Okulda ne olup bittiyse anlatırdım hep anneme. Her konuda danışır fikrini alırım. Sizce bu yanlış bir şey mi?

Sizce insanın annesine her şeyini anlatması yanlış bir şey mi?
Cevapla