ben arkadaşımla buluşmaya gittim bugün 3 saatliğine ama bu dedemler tarafından 10 saat olarak görülüyor ve herkes babamı doldurmuş ve dedem babam bana karşı çok öfkeli bütün aile şeytan gibi napacağım?
Napacağım yaa? lütfen birisi akıl versin şarjım bitmişti ama herkes bilerek sanıyor kapatığımı?
okey o zaman baba o gün sarj bitti haber vermediğim için çok özür dilerim elimden bisey gelse biliyorsun hemen haber verdim afet beni ne olur de o seni afet sonucta baba vicdanı diye bisey var
Ben olsam benim de aklıma kötü şeyler gelir. Benzer bir duruma kuzenim düştü gece sevgilisiyle buluşmuş. Kızı bekaret kontrolüne götürdüler bakire çıktı ama çok dayak yedi. Sonra kızın adı çıktı.