AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
Film izlerim abla :)
Anlık durum olarak biraz KS biraz badılcan.
Cumartesi günü için deeee arkadaşımızın bursu yattı onu ezcez çünkü adettendir, yemeğe götürecek bizi kral. 😂
Hadi bakalım senin adına sevindim değişiklik iyidir şimdiden iyi eğlenceler dilerim size
Teşekkürler, gel beraber olsun. 😋
Geliyirum hemen şu an gonya yolundayım gonya yolunda 😂😂
Diggad ed bebeyim yerler gaygan. 😂
Hoşça galın ben gidiyon 😂😂
Öbdüm. 😂
4 gün geç gördüm soruyu 😂 evde geçecek bu gün
🤣🤣 aynen öyle oldu sağlık olsun... 🤗
😂😂😂
Yataktan cıkabilrsem bırazdn iyidir , planlar kısa bı tembellik sonra dışarda hava alma alışveriş kuaföre gıtme
bi plan yok deneme çözüyorum senjn planın var mi nasıl gidiyor hayat
Allah zihin açıklığı versin sanada rabbim mahcup etmesin insallah
Ben şu an çalışıyorum işyerindeyim saat 1 de çikıcam ve tek isteğim eve gidip vurup kafayı yatmak çünkü bu çok yoruldum çünkü 🤗🤗
teşekkürler sana da allah kolaylık versin nerde çalışıyon ek mesai mi yaptın
Çocuklara hem çalışıp hem bakmak zor değil mi çoktandır yoksun özlettin kendini
Bir aksesuar firmasının muhasebesini tutuyorum
Bazen cumartesi öğlene kadar çalışıyoruz
Ben hergun burdayım nasıl yokum
Bak dikkat edersen hergun de soru soruyorum
her gün burada değilsin profiline girdim 3 gündür soru sormamissın insanın gözleri arıyor işten vakit bulamıyorsundur herhalde Muhasebe işi nasıl hesap kitap yapmak yoruyor mu
Biliyorum sevmiyorsun ama yersiz olmazsa bir şey diyecem burada yazdığımızi herkes görüyor
Plan felan yok doğaçlama yapıyoruz. Evdeki hesap çarşıya uymuyor
Aynen bazen öyle oluyor 🤗🤗
Akşam üstü duş yemek koşu
Sonra alsancak
Calisiyorum is yerindeyim, kahvemi aldim kafa dinlendiriyorum
Bu sorunu yeni gordugum icin evdeyim bi kac aksamdir disardaydim bugun biraz kendime zaman ayirmak istiyorum
Her gün evdeyim hiç dışarı çıkamıyorum ömrümü evde geçiriyorum
Ben yoldan geldim aşırı derecede istekliyim
mastürbasyon duş ve uyku ypıcaaaan
tamam peki hoş geldin ozaman 🤗🤗
Hb canım 😘
Birlikte bişeyleri halledebilir miyiz hayatım desteğine ihtiyacım var da
Çok çok çok güzelsin söylemeden geçmiceeeeemmm
canımmmm
Nerdesin beee
Para istersen söyle
Anlık : yatakta yayılmak, 2 den sonra işe geçiş 8 e kadar işde olmak
Gökyüzünün aynasında bir süre ufaklara dalıp benliğimle konuşucam..
Bu gün bitti ama yoğunluk çok baş ağrısı yaptı
Doğrudur Allah yardımcın olsun inşallah kolay gelsin 🤗
Künye yakışmış asker hanım 🌸
Yeni gün, yeni mutluluk getirsin
Asker künyesi yeğenimin hediyesi askerden gelirken özel yaptırmış üstünde adım soyadım doğum tarihim yazıyor çok severek kullanıyorum .. yorumun için çok teşekkür ederim 🤗🤗
Bizimkiler de arayıp arayıp oyuncak istiyor 😃 inşallah büyürler de döktüklerimi toplarım.
Emin toplarsın merak etme benim 12 tane yeğenim var sadece iki tanesi küçük diğerleri büyük calisiyorlar gelirken mutlaka birşeyler alırlar sağolsunlar yegenlerimde aram çok iyidir
Bende 40’a yakını var. En büyüğü benden büyük 😅 ondan da bir şey görmedik. Almanya’dan gelirken çikolata al; kahve ile güzel gider diyorum. En küçüğü ise 3 aylık. Pembiş pembiş giydiriyorum cadıyı.
Allah uzun ömürler versin hepsine yeğenler baldan tatlı oluyorlar senin küçük pembis tam ısırmalık desene maşallah 🧿 rabbim nazarlardan korusun inşallah
Isınamazsın çünkü hepici benimm 🤣 Allah tüm sevdiklerimize uzun ve huzur dolu yaşamayı nasip etsin.
Amin gülüm insallah 🌹🌹🌹
Akşama çoşuyoruzzz 😅
😂🤣 hadi bakalım coşkun da nesende daim olsun iyi eğlenceler dilerim 🤗
Teşekkürler aynı şehirdeysek buyur sen de gel
Gece dışarı çıkmam ben alemci hiç değilim ama yinede çok teşekkür ederim düşünmen yeter 🤗🤗
Hava yağmurlu bulutlu çok güzel 🌧️ bı kitap okrum
Yaa super bir fikir yanına da bir çay veya kahve al işte gerçek mutluluk budur 🤗
çalısacagız mecbur
Aynen öyle yapicak bir şey yok kolay gelsin sizede
tsk sanada şeker
🧏🧏🧏
küsmüş uyumuyor.
Jakuzideyim alışveriş yapacağım
yere doğru baksın diye uğraşıorum
Sevgilime gitcem m ilçeye
Vuuu çok güzel şimdiden iyi eğlenceler dilerim
Teşekkürler aileme yakalanmadan kaçıcam yalan uydurmam lazım yardım ettt ahshgd
Sen lazımsın anlık olarak
Bugun evdeyim gün boyu dinlenirim
şu an planım yok
Bu günkü planım plan olmamasi
En güzeli boş ver dogaclsma takıl kafa nereye sen oraya
Hiç planın olmaması kötü bide kafana göre takilman
işteyim
Kolay gelsin size 🤗🤗
Sizi kıskandırmıs gibi olmıyım ama ben de işteyim ve yarım saat sonra çikıcam ve tek istegim kafamı vurup yatmak 🤗🤗
teşekkürler ama çok kotusun 😉😃 bende 3 de cikarim gider eve uzanirim valla h. sonu bi yere cikilmaz hele ki İstanbul'da
Aynen öyle gecekten en güzeli evde vakit geçirmek biraz dinlenirin bir çay koyarım bslkonda keyif yaparım ohh miss daha ne olsun
İstanbul'un trafigi bizi bitiriyor zaten 🤣🤣 nereye gitsen tıklım tıklım nefes alamıyorsun
ohh değme keyfine miss gibi afiyet olsun şimdiden sana :)
maalesef öyle bir yerden bir yere gidene kadar akşam oluyor ipini koparmış deli dana gibi millet dışarı atıyor kendini en iyisi evde uzanmak on dönüm bostan yan gel osman yapacam bende 😃
Çok teşekkür ederim şizede inşallah iyi tatille dilerim şimdiden Allah'a emanetsin 🤗🤗
teşekkürler sende iyi dinlenmeler 🎈🎈🎈
🙋🙋🙋
eyvallah
Çalışıcam
Kolay gelsin size 🥀🤗🌿🤗 rabbim çalışma gücü versin insallah 🌹
Ders çalışacağım 😅
Rabbim zihin açıklığı versin mahcup etmesin insallah 🤗 eğer ders calimak gözünde büyüyorsa. Hayellerini düşün onlara odaklan ve kendine şunu şöyle ben bu hayellerime ulaşmak istiyorsam çalışmam gerekiyor. Calışıcam ve başaricamm de düzenli ve planlı çalışmaya gayret göster sana verebileceğim tavsiye bu olur 🤗🤗🤗
Amin inşallah 😊 çok çok teşekkür ederim gerçekten sayenizde motive oldum 🤗🤗
Çünkü biz de o yollardan geçtik gülüm millet gezerken ders çalışmak insana koyuyordu açıkçası ama bak iyi ki de çalışmışız kendi paramızı kazanıyoruz şunu asla unutma kimseden kimseye fayda yok bu devirde sen yeterki iste ben basaracagindan eminim 🌷🥀🌷
her şey gönlünce olsun inşallah arada çay kahve molası vermeyide unutma sakın
Haklısın gerçekten de öyle kimseden fayda yok. Çok teşekkür ederim ya. Bugün üzerine doğum günüm de. Doğum günüm olmasına rağmen ders çalışmalıyım az da kaldı sınava zaten. Çok güzel motive ettin beni. Minnettarım 😊
Ozaman doğum günün kutlu olsun nice güzel sağlıklı huzurlu mutlu yıllar dilerim hayellerinin gerçeğe dönüşmesi dileğiyle nice mutlu senelere 🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
Çoook teşekkür ederim. İnşallah ❤❤🤗
Hastayim, karnım ağrıyor
Çok geçmiş olsun havalar aniden serinledi üsütmüssündür eğer evdeysen karnına sıcak havlu ısıt köy ya da ayaklarının altına
Bilemiyorum , belki de sulardan , bı kaç kere içme suyu ile ağzımı calkalqmistim. O kadar iyi bile yaptıysa bu salgına dönüşebilir şehir insanları için
Kabızlık ve karında üç dört saat içinde şişme falan yaptı.
Aşırı klorluydu sular
Dershane sonra ödev sonra oyun 😄
Yaa kıyamam sana Allah zihin açıklığı versin rabbim mahcup etmesin insallah 🤗🤗🤗
İş spor
Sen bunları yazarken ben yoruldum 🤣🤣 kolay gelsin ne diyim 👏👏👏👏
Teşekkürler ama iyi geliyor
Doğrudur gülüm ama ne biliyim işten yorgun argın çık birde spor yap zor gelir bana
Gencim zorlanmıyorum gülüsü 😂😂😂
Zaten çocukkende çıtayı zorluyirdum bir ara koşarken duvara toslamış gibi oldum
tamam peki sustummm başarılarn daim olsun inşallah aslan parçası 🤗
Teşekkür ederim 😇
Sizde ufaktan egzersiz yapın vücüt alışınca spor rahat yaparsınız
Genelde yürüyorum ben yaptığım tek spor bu 😂😂
Plank squat mekik sınav bunlar dene iyi gelir bir süre zorladıktan sonra iyi hissettiriyor
tamam peki inşallah diyelim yorumun için çok teşekkür ederim hayırlı akşamlar 🙋🙋🙋
Hayırlı Akşamlar spor yerine yemek yiyorum şimdilik biraz geç başlicam sjsjsn
Hadi bakalım afiyet olsun size şimdiden kolaylıklar dilerim
Teşekkür ederim ama sizde spor deneyin 😅
Usenmezsem bir gün denerim 🤣😂
Üşenmeyin lütfen ilerki yaşlarda zorluk yaşamazsınız 😅
🙏🙏🙏
Daha yeni uyandım sayılır :)
Uyumak 🥺
Mesai
Ne diyim kolay gelsin Allah çalışma gücü versin insallah 🤗
Amin cümlemize
🤗🤗🤗
Arkadaş ziyareti
Ohh miss şimdiden size iyi eğlenceler dilerim muhabbetiniz daim olsun inşallah 🤗🤗🧏🧏
Teşekkür ederim 🙏☕️
🙋🙋
yatacam
Ohh miss valla en güzeli 🤗 yatağın yorganın bol olsun
saol sen napacaksın :)
şu an iş yerindeyim 1 de çikıcam bende valla kafayı vurup yaticam bu hafta çok yoruldum çünkü 🤗
ooo kolay gelsin çıkar cıkmaz sende eve git yat dinlen yorgunlugun gitsin :)
Teşekkür ederim 🧏🧏
rica ederim canım ne demek <3
🤗🤗🤗
Sevgili arıyorum