Kocam eski sevgilisine yazdı napmalıyım😢?

Merhaba eşimin msjlarını yakaladım Bi kaç kez kızlarla samimi konusmus ama bu sefer eski sevgilisine BOŞANDIM, SADECE İMAM NIKAHI OLDU AYRILDIK tarzı seyler yazmıs

Kız da görmüştüm neden yalan söyleme gereği duyuyorsun resmi nikahta yaptın dini nikahta yaptın dedi

eşim '' SONUÇ OLARAK BOŞANDIM MUTLU SON kkwjskw '' demiş

Ben kocamı seviyorum 3 gün önce gördüm bunları ve bana kızın eski sevgilisi kankam intikam almak istiyor onu kandırıp cafeye benle buluşmasına ikna etmek için yazdım

Cafeye ben değil arkadaşım gidecekti

o çocukta gidip yüzüne tükürecekti vs vs AMA YALAN büyük ihtimal

odamda tek başıma yatıyordum oda salonda ama günlerdir ağlıyo yalvarıyor

Eşimle severek evlendim ama çok yalancı oldugunu zamanla farkettm. Yaptıgı tüm hataları yalan üstüne yalan söyleyerek kapatıyor ben anlıyorum ama affedip şans verdim her seferinde küsüp anneme gidip geldiğim bile oldu önceden... pfff... yoruldum artık.

Şans istiyorum dedi herseyi düzeltmek için dedi az önce senin için sözler yazdım dedi okumak istiyorum dedi gittim hepsini dinledim çok güzeldi etkiledi beni bana yaptıkları gercekten sözlere dökmüş pişman olduguna inandım bi an ve o sözlerden sonra uzun uzun konuştu sarılıp öptü numaramı değiştirip düzelcem dedi vs vs bende duygularıma yenik düşüp 4 gündür ayrı yatmama rağmen birlikte oldum.

VE YAZDIGI O SÖZLER VARYA 😅arkadssıma attım meğerse CANFEZA- ÇÖL müş inanmıyorum ya barışırken bile yalan söylüyorsun dedm nasıl inanayım dedm

Birlikte olduktan sonra uzun uzun ağladm

ÇÜNKÜ KALMAK KORKUTUYOR GÜVENEMİYORUM TEKRAR onada söyledim NİYE BENİ ÜMİTLENDİRİYORSUN DİYO NAPCAMMMM BİLMİYORUM 😢

Not konu bu değil ama bu 2. evliliğim cocuk yok ama ilk evliliğimden Bi yavrum var onada öz babadan farksız davranıyor🥲

Kocam eski sevgilisine yazdı napmalıyım😢?
Cevapla