Erkekler neden düzgün konuşmayı bilmiyor?

Mesaj gönderiyor, tanışmak istiyor bu çok normal evet. Sorun yok bunda ancak damdan düşer gibi başlamak yerine neden selam vermek merhaba demekten kaçınıyorsunuz çok mu zor? Üslubunuza neden önem göstermiyorsunuz? Tanımadığınız kişiyle okul arkadaşınız gibi yaklaşıp senli benli oluyorsunuz? Ve özel hayata dair yorum yapan soru açan her kadına neden partner arıyor gibi seviyesizce yaklaşıp genital bölgenizin fotoğrafını gönderiyorsunuz? Çok uyardım bir kez daha uyarıyorum. Özleleştiri yapın kendinize çeki düzen verin. Aksi takdirde iletişime geçmeyin.
Erkekler neden düzgün konuşmayı bilmiyor?
Cevapla