Sokağa biri ayna bırakmış bir haftadır orada duruyor boy aynası almaya gidiyorum 😅😬 Kimse görmez değil mi?

valla odamın kenarında boş bir yer var oraya yakışır diye düşündüm temiz bir ayna hoşuma gitti ve saat 2.39 tam zamanı çünkü gündüz almaya utanırım ben 🙊 dua edin kimse görmesin çıkıyorum gelince cevap yazacağım 😅

Güncellemeler
+1 yıl
sanırım depresyondan kaynaklı yoksa bu ben değilim ahaha neyse ben gideyim geç oldu 🙊
Güncellemeler
+1 yıl
neyse aldım ama çok korktum 😱 Yusuf Yusuf oldum gelene kadar tir tir titredim hırsızlık yapıyorum gibi hissettim heran biri napıyorsun lan diyecekmis gibi hiss vardı 😬
Sokağa biri ayna bırakmış bir haftadır orada duruyor boy aynası almaya gidiyorum 😅😬 Kimse görmez değil mi?
Cevapla