Genel olarak insanlara nasıl hitap etmeyi seversiniz?

Kuzeniniz, arkadaşınız yeni tanıştığınız birisi ya da herhangi biri olsa genelde nasıl hitap etmek istersiniz ya da ediyorsunuz. Abi, abla, kanka, bey, hanım vs gibi?

Genel olarak insanlara nasıl hitap etmeyi seversiniz?
Cevapla